اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) و روز زن
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی خجسته سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:🔻
 
                   به نام خدا 
 
سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر را به همه همکاران گرامی و هم استانی های عزیز تبریک می گویم.
 
زنان جامعه ما در نقش های مختلف خود ، همواره درخشان و موفق بوده ، نمونه و نشانه یک‌انسان مسئولیت پذیر و آگاه را به نمایش گذاشتند.
 
آنان از سویی در مقام مادر ، از دل و جان برای پرورش فرزندان مایه گذاشته،  در نقش همسری با صبر و‌ متانت، خانواده را هدایت نموده ، در کسوت فرزند ،برای والدین خود دلسوز و پر محبت بوده اند و علی رغم سختی ها ، با روح بلند و شکوه والای انسانیت ، به گوهرهای پر ارزش جامعه بدل شده اند .
 
زنان همچنین در نقش اجتماعی خود کوشیده اند تا با از میان برداشتن موانع، درصدد اثبات خود به عنوان عضو فعال و موثر پیکره اجتماعی بر آیند و به حق در هر شغل و مقامی به واسطه همت و سختکوشی توام با پاکی و سلامت خود، توانسته اند سرآمد و با افتخار باشند.
 
حضور این بزرگواران در بخش های مختلف نظام سلامت ، از مقام استادی تا دانشجویی ، پژوهشگری ، رده های مختلف درمانی ،  تشخیصی ، بهداشتی ، اداری ،خدماتی و .... باعث فخر جامعه دانشگاهی و نشانگر قدر و لیاقت این گرامیان است.
 
به یادگار گذاشتن ایثارگری های مثال زدنی و ماندنی در دوران پاندمی کرونا توسط زنان مجموعه نظام سلامت و شهادت جمعی از آنان در راه دفاع از مردم و سلامت ، فصل پر رنگ دیگری از بزرگ منشی آنان را ترسیم نمود.
 
در این روز شریف به روان پاک شهدای سلامت ، بانوان فداکار استان،  شهیده فهیمه خادمی، شهیده ماه عذرا ابراهیمی و شهیده فریده بهرام‌نژاد دورد می فرستیم و در مقابل همه بانوان ایثارگر جامعه سلامت استان ، ادای احترام می نماییم .
 
همچنین در پایان ، از همه بانوان و خانواده های ارجمندی که در شرایط دشوار این دو سال ، با همسران شان که در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند ، همراهی و همدلی نمودند ، تقدیر و تشکر می نمایم.
 
دکتر مرادی
رئیس دانشگاه
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید