اخبار

پیام دکتر مرادی به مناسبت پایان مسوولیت ایشان به عنوان رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

پیام دکتر مرادی به مناسبت پایان مسوولیت ایشان به عنوان رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه
 
              ▫️به نام خدا ▫️
 
خداوند بزرگ را سپاسگزارم که به بنده توفیق داد تا مدت حدود ۴ سال و ۵ ماه به عنوان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، خادم سلامت مردم این خطه باشم‌، آن هم‌ در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری ، استان ما نیازمند فعالیت در جهت حفظ و تامین سلامت بود. 
 
بروز زلزله مخرب آبان ۱۳۹۶ چند ماه پس از شروع  فعالیت اینجانب و نیاز گسترده و طاقت فرسای اورژانسی و درمانی و سپس مراقبت بهداشتی‌ وسیع و پیوسته برای پیشگیری از بروز اپیدمی بیماری های عفونی، رخدادهایی چون سیل و‌ مخاطرات جانی آن،  راهپیمایی اربعین و ملاحظات بهداشتی و درمانی آن، اتفاقات اجتماعی و تبعات آنها، مشکلات عدیده ناشی از تحریم ها ، تورم و مشکلات بودجه ای فزاینده و سرانجام دو سال هجوم بیماری کرونا و محوریت دانشگاه در مدیریت این بیماری و همه گیری در مدت فعالیت اینجانب ،در واقع میدان فراخ و کارزار سخت و دشواری بود که نهاد سلامت در استان به صورت یک تیم واحد و هم افزا در کنار یکدیگر به مصاف با این مشکلات رفتند.
 
 بر خود لازم می دانم که از اعتماد آقایان دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر نمکی وزرای پیشین بهداشت جهت سپردن و تداوم مسوولیت اینجانب در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و نیز آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت برای پذیرش استعفا و برداشتن بار سنگین این مسئولیت از روی دوش اینجانب سپاسگزاری نمایم.
 
در این مدت،  شبکه متحد و همگرای درون دانشگاهی از اعضای محترم هیات امنا ، مسوولان بزرگوار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاونان و اعضای محترم هیات رییسه ، مدیران کوشا، اعضای ارجمند هیات علمی ، کارکنان شریف و‌ دانشجویان عزیز، که  فراتر از سختی های وارده به دلیل بحران ها و مشکلات مالی ، شانه به شانه همدیگر در رزم جانانه استوار ماندند به حق شایسته تقدیر هستند و موفقیت های دانشگاه در حوزه‌ های مختلف علی رغم این مشکلات ، نشان و بیانگر این همکاری در فضای دوستی و همدلی است.

 

در برآیند تلاش ها در سال‌های گذشته در این مجموعه که علاوه بر اینکه در هر حوزه ای نوعی دستاورد درخشان و موفق بوده است ، می توان به تقویت احترام و اخلاق و حفظ استقلال و اقتدار دانشگاه در فعالیت های تصمیم گیری و اجرایی و نیز ایجاد فضای کار و تلاش توام با آرامش و دوری از تنش و بدخواهی اشاره نمود.
 
 همکاری های عمومی و همگانی ، مسوولان  وزارت متبوع، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و روحانیون دلسوز ، استاندار گرامی پیشین و استاندار ارجمند فعلی، نمایندگان فعال در مجلس خبرگان رهبری،  مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهرها و روستاها ، معاونان استانداری. فرمانداران ، مدیران کل گرامی سازمان‌ها و نهادها از جمله فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و اعضای شوراهای تامین و نهادهای نظارتی و امنیتی ، نهادهای مردمی ، خیرین و کارگزاران و اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما و فعالان اجتماعی در چهارسال گذشته دوران طلایی همکاری های بین بخشی در حفظ و ارتقای سلامت را در استان رقم زد.
 
اینجانب به عنوان فرزند این دیار و پرورده این دانشگاه و اساتید عالمش ، چه در بیست و چند سال‌گذشته و چه در ۵۳ ماه اخیر همواره کوشیده ام تا در کنار همکارانم برای اعتلای دانشگاه و سلامت مردم تلاش نمایم و امیدوارم در این مسیر از رضایت خداوند متعال و مردم عزیران استان برخوردار شوم.
 
 اینک در اتمام این ماموریت، ضمن تشکر از همه همکاری ها ، الطاف و محبت ها و نیز عذرخواهی از مردم و همکاران صبورم به دلیل تنگناها و مشکلاتی که اجازه نمی داد تا بتوانیم به طور شایسته در خدمت آنان باشیم ، امیدوارم روزهای خوب و درخشانی پیش روی مردم کشور ، استان و دانشگاه بوده و در کنار نعمت گرانقدر سلامت ، سهم مردم عزیزمان آرامش،  امنیت ، رفاه ، برخورداری و شادی باشد.
 
در پایان ضمن تبریک انتخاب جناب آقای دکتر محمدی که جوانی شایسته ، مومن و مشرف به امور گسترده دانشگاه است، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، امیدواریم که ایشان با تجربه و دانش ارزشمند خود ، بهره از تمام ظرفیت های دانشگاه را مد نظر داشته و بتوانند گام‌های موثر و بزرگی در ارتقای همه جانبه حوزه سلامت استان بردارند.
 
دکتر محمود رضا مرادی
استاد ارولوژی اطفال و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
 
 
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید