اخبار

پیام آغازین دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

پیام آغازین دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه
 
 
        💠 بسم الله الرحمن الرحیم 💠
 
 خداوند کریم را شاکرم که بار دیگر بر حقیر منت نهاد و نعمت خدمت به سلامت مردم گرانسنگ استان کرمانشاه را به اینجانب ارزانی داشت. 
 
بی شک مدیریت در حوزه گسترده دانشگاه علوم پزشکی، چه درآموزش، پژوهش و تربیت دانشجویان و چه در پیشگیری، درمان و تامین دارو و تجهیزات پزشکی، کاری بسیار پیچیده و پرمشقت است که جز با الطاف باری تعالی و همیاری همه موثرین و دست اندرکاران، میسر و میسور نخواهد شد .
 
 تقارن این سرآغاز با ایام ولادت بی بی دوعالم خانم فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) ، استعانت از آن روح عالم تاب و امید به یاری او را در بنده روشن تر نموده است.
 
در ابتدای چنین راه دشواری شایسته است نکاتی را خدمت دوستان و مردم عزیز استان عرض نمایم:
 
۱ - در دو سال گذشته ایثار و فداکاری نفس گیر کلیه همکاران دانشگاه در مقابله با بیماری کرونا کم نظیر و در خور ستایش می باشد. اینجانب و همه مسولین و بزرگان می بایست قدردان این سرمایه عظیم انسانی استان باشیم.  
 
۲ -  از تلاش های بی شائبه و شبانه روزی جناب آقای دکتر مرادی ریاست محترم سابق دانشگاه کمال تقدیر و تشکر را دارم، چرا که خود شاهد دوران درخشان دانشگاه در سال های گذشته بوده ام و این مقدور نبود مگر با کار جهادی، خالصانه و اخلاق مدارنه جناب دکتر مرادی و مدیران همراه ایشان.
 
۳ -  از زحمات بی دریغ روسای اسبق دانشگاه تشکر نموده و در برابر تلاش های این عزیزان سرتعظیم فرو آورم. صادقانه بگویم که این عزیزان در راستای اعتلای سلامت استان از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.
 
۴ -  اینجانب از امروز دست یاری به سوی همه دوستان و همکاران دراز می نمایم و امیدورام با حول و قوه الهی و کمک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه، توفیق دست یابی به اهداف کلان سلامت را داشته باشیم.
 
۵ -  رقابت هایی که در ماه های گذشته، حسب وظیفه برای دستیابی به جایگاه خدمت گزاری وجود داشته، از امروز به رفاقت و همدلی برای خدمت مبدل گردد، تا محصول شیرین این همیاری در کام مردم استان بنشیند. برنامه اینجانب نیز استفاده از ظرفیت مدیریتی تمامی گروه ها و صاحب نظران می باشد.
 
۶- لازم می دانم از اعتماد وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به بنده لطف داشته و اینجانب را شایسته خدمتگزاری در این عرصه دانستند، تقدیر نمایم.
 
در پایان، ضمن تشکر از الطاف همگان ، خواهشمندم در موضوع مسئولیت اینجانب،  از نصب هرگونه بنر تبریک در معابر و مراکز ، چاپ پیام تبریک در جراید، ارسال گل و امثال آن خودداری فرمایند.
 
 و هو المستعان و علیه التکلان
 قباد محمدی
۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید