اخبار

نشست سپاس از دکتر مرادی و استقبال از دکتر محمدی سرپرست دانشگاه برگزار شد

نشست سپاس از دکتر مرادی و استقبال از دکتر محمدی سرپرست دانشگاه برگزار شد

💠در نشست سپاس از دکتر مرادی و استقبال از دکتر محمدی سرپرست دانشگاه:🔻
 
💢دکتر مرادی🔻
 
🔹از  همه همکاران به خاطر زحماتی که در این مدت برای دانشگاه و برای شهر خود کشیدید و با من همکاری کردید سپاسگزارم .
 
🔹خدمت همکار عزیز و دوست گرامی جناب آقای دکتر محمدی که این مسئولیت را در شرایط سخت فعلی و مشکلاتی که همه ما به آن واقف هستیم قبول کردند، تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
 
🔹دانشگاه علوم پزشکی یکی از مهمترین سازمان ها و ادارات در هر استانی به شمار می رود . همانطور که وزارت بهداشت هم یکی از مهمترین وزارت خانه ها محسوب می شود، حتی در کشورهای پیشرفته هم یکی از مهمترین چالش ها و بحث هایی که مطرح می باشد، بحث های بهداشتی، درمانی و سلامت محور است.
 
🔹مخصوصا در ایران این مسئله از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است، چرا که در کنار بهداشت و درمان ، آموزش پزشکی که یکی از ارکان مهم هر دانشگاهی می باشد نیز با آن عجین است و این خود، مسئولیت های رییس دانشگاه را بیشتر و سنگین تر می سازد.
 
🔹هر رییس دانشگاه علوم پزشکی با توجه به اینکه هم نیروهایش باید در شرایط اورژانس و به صورت شبانه روزی خدمت کنند و تعداد آنان نیز زیاد است و رده های مسئولیتی از پایین ترین رده تا بالاترین رده را دارد و هم مار او از لحاظ افکار عمومی هم از لحاظ مسائل سیاسی و اجتماعی خیلی اهمیت دارد، کار دشواری پیش رو دارد.
 
🔹 در طی ۵۳ ماه گذشته با حوادث و بحران های زیادی  مواجه شدیم ، که من به شخصه این را به عنوان یک توفیق خدمتگزاری در نظر میگیرم .
 
🔹 اما تقریبا هیچ بحرانی نبود که ما در این مدت  تجربه نکرده باشیم ، از زلزله با آن وسعت و چالش های پس از آن و ارجاع مصدومان به مراکز درمانی تا بحث سیل و تحریم ها و افزایش قیمت ها بود که دانشگاه را بسیار تحت تأثیر قرار داد و احداث پروژه های عمرانی را با چالش جدی مواجه نمود.
 
🔹 در این میان راهپیمایی اربعین و میزبانی زائران عتبات عالیات و  فراهم ساختن امکانات بهداشتی، درمانی لازم برای این عزیزان یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی می باشد.
 
🔹بیماری کووید هم دانشگاه را با مشکلات و مسایل بسیار پیچیده و دشوار مواجه ساخت و با ارایه نقشه راه به خوبی با آن مواجه شدیم و شاهد از جان گذشتگی و تلاش بی وقفه همه همکاران دانشگاه به ویژه نیروهای بهداشتی و درمانی در این مدت بودیم.  
 
🔹با همراهی و همکاری شما عزیزان با کمترین چالش ها پیش رفتیم و در بسیاری از موارد از تهدید ها؛ فرصت های خوبی ایجاد شد.
 
🔹نکته ای که مهم است این بود که در این مدت علیرغم همه مشکلاتی که وجود داشت، پیشرفت دانشگاه متوازن و همه جانبه بود و در مجموع کارنامه قابل قبولی با همه مشکلات بدست آمد و این جز با زحمت و تلاش بی وقفه مجموعه دانشگاه ممکن نبود.
 
🔹من هیچ یک از این پیشرفت ها را به حساب خود نمی گذارم و همه را به حساب فعالیت و تلاش و مجاهدت شما میگذارم و من تنها یک نقش هماهنگ کننده داشتم و بیشترین زحمت را شما عزیزان کشیدید.
 
🔹دانشگاه در این مدت با افتخار ،عزت و استقلال کار کرد و در حال حاضر جایگاه دانشگاه علوم پزشکی در استان یک جایگاه رفیع است، و همچنین جایگاه رییس دانشگاه یک جایگاه خوب و قابل قبول است که به خاطر حمایت ها و زحمات شما بوده است.
 
🔹️بنده افتخار می‌کنم در این دانشگاه آموزش دیدم، بر بالین همین بیماران پزشکی و جراحی آموختم و در این استان صاحب افتخار خدمت و شهرت شدم که همه اینها به خاطر اعتماد مردم بوده است. در این چند سال علیرغم مشکلات جسمی، روحی و ... که کشیدم، هیچگاه پشیمان نیستم و این دینی بود بر گردن من که می‌بایست ادا می کردم .
 
🔹دانشگاه علوم پزشکی در این مدت ، تعامل بسیار خوبی با سایر ارگان ها و سازمان ها و ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها و ....  داشت و همه در کمال احترام همراه ما بودند و همکاری مثال زدنی با دانشگاه داشتند.
 
🔹به ویژه همکاران هیات علمی و کارمندان عزیز و دانشجویان عزیز که همکاری بسیار خوبی در این مدت داشتند؛ زحمات همکاران ما در  شرایط سخت و بحرانی شیوع کووید بسیار قابل تقدیر است و مردم نیز همواره قدرشناس بودند.
 
🔹️خوشبختانه مسئولیت دانشگاه علوم‌پزشکی به دکتر محمدی سپرده شد که خصوصیات اخلاقی خوبی دارند، فردی جوان، متدین، متقی، با سواد و علمی، مثبت اندیش و به دور از کینه ورزی هستند و به بزرگتر ها و افراد زیردست با احترام رفتار می کنند. اینها نکاتی است که برای یک رئیس دانشگاه بسیار حائز اهمیت است. جای شکرگزاری دارد که فردی با این خصوصیات زمام امور دانشگاه را بدست گرفته است.
 
🔹️ اگر ایشان از هر کدام از دوستان طلب کمک و یاری داشتند باید بپذیرند و این یک خواهش برادرانه است. دوران رقابت تمام شده و دوران رفاقت فرا رسیده، هر چقدر دانشگاه به حاشیه برود این مجموع آسیب دیده و متضرر می‌شود.
 
💢دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه :🔻🔻
 
🔸ایام مبارک ولادت حضرت فاطمه (س) را  خدمت شما تبریک می گویم و این تقارن را به فال نیک می گیریم و از آن روح عالم تاب استعانت می گیرم که ما را در این راه سختی که از امروز شروع کردم مدد نمایند.
 
🔸از تلاش های بی شائبه و شبانه روزی استاد گرانقدر ،جناب آقای دکتر مرادی بسیار تقدیر و تشکر می کنم، که در مدتی که ریاست دانشگاه را برعهده داشتند با عزت، احترام، تلاش و مدیریت و اخلاق درست به بهترین نحو ممکن مجموعه را اداره کردند و با عزت و احترام تمام این مسئولیت را واگذار نمودند.
 
🔸 این نشان از این دارد که خداوند ایشان را چقدر دوست دارد که چه خدمات ارزشمند و بزرگی را ارائه دادند و با چه شرایطی کار کردند و با چه شرایطی این مسئولیت را تحویل دادند.
 
🔸ما در این مدت از نزدیک شاهد تلاش ها و زحمات دکتر مرادی بودیم و شاهد این بودیم که واقعا نیت ایشان جز خدمت نبوده است و همه ما همیشه قدردان زحمات دکتر مرادی هستیم و خواهیم بود و زحمات ایشان را در عرصه بهداشت و سلامت استان را هیچگاه نباید فراموش کنیم. 
 
🔸 بهترین حالت ممکن این بود که دکتر مرادی همچنان ریاست دانشگاه را بر عهده داشته باشند، اما علیرغم اصراری که برای ماندن ایشان بود، ایشان به دلیل برخی مسائل صلاح ندیدند که ادامه بدهند.
 
🔸به هر حال در این شرایط قسمت شد که در خدمت شما عزیزان و در خدمت مردم عزیز استان باشم و در این راه هم به کمک همه دوستان، خصوصا خانواده بزرگ دانشگاه و خانواده ای که در این دو ساله کرونا بیشترین زحمات را بین همه ادارات و همه ارگان ها متحمل شدند، نیاز دارم .
 
🔸بار سنگین کرونا فشارهای زیادی را هم به پرسنل، هم به سیستم مدیریتی دانشگاه وارد کرده و با کمک این پرسنل عزیز و گرانقدر و مدیریت دکتر مرادی ما توانستیم به خوبی پیش برویم .
 
🔸در حال حاضر ارزش دانشگاه، ارزش پرسنل بهداشت و درمان و سایر پرسنل دانشگاه هم در بین مردم خیلی ارتقا پیدا کرده است و الان همه همکاران ما به ایثارگری، فداکاری و ازخودگذشتگی معروف هستند و ما خداوند بزرگ را شاکریم که همه مردم به کادر بهداشت و درمان بیش از پیش احترام می گذارند.
 
 🔸 امیدواریم که این بیماری و ویروس منحوس به زودی از بین برود و این فشاری که بر روی دوش همه همکاران است برداشته شود.
 
🔸شرایط شرایط بسیار سختی هست و نیازمند همدلی و وفاق است، در ماه های گذشته رقابت هایی برای خدمت وجود داشت و افراد از هم سبقت می گرفتند که در این جایگاه خدمتی برای مردم استان انجام دهند و قطعا این رقابت ها از امروز تبدیل به رفاقت خواهد شد.
 
🔸ما دست همه را می بوسیم که در این مسیر پر پیچ و خم ما را همراهی کنند، بهترین دوستان ما همین مدیرانی هستند که در حال حاضر در دانشگاه حضور دارند اما  تغییر و تحول یک امر طبیعی است و هر چند وقت یکبار در سیستم ها باید تغییر و تحول صورت گیرد و از مدیران جدید استفاده شود، به هر حال ما مجبوریم جابجایی را از صمیمی ترین دوستان خود آغاز کنیم.
 
🔸خواهش ما این است که رنجشی در کار نباشد، تغییر و تحول امری طبیعی است و باید ایده های جدید روی کار بیاید و با روحیه و انرژی جدید از همه دوستان می خواهم که در این امر به ما کمک کنند و با ما همکاری لازم را داشته باشند. 
 
🔸 از خداوند متعال می خواهم سرانجام کار ما را خیر و نیکی قرار دهد تا منشاء خدمتی باشم، قطعا نیروی انسانی و مدیریتی مهمترین و بزرگترین پشتوانه و سرمایه است که در دانشگاه وجود دارد .
 
🔸 به نظر من دانشگاه علوم پزشکی غنی ترین دستگاه از نظر نیروی انسانی ماهر، کارکشته و مدیر هست و باید قدر این نیروی انسانی را بدانیم و از پتانسیل های همه استفاده کنیم .
 
🔸خدایا چنان کن سرانجام کار
 تو خشنود باشی و ما رستگار 


 

 
۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید