اخبار

نخستین نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به ریاست دکتر محمدی

نخستین نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به ریاست دکتر محمدی
 
صبح امروز یکشنبه دهم بهمن ماه نخستین نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به ریاست دکتر محمدی برگزار شد.
 
طی این نشست سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیان کرد:خداوند را سپاس می گوییم که توفیق داد شاهد مدیریت برادر عزیز جناب آقای دکتر محمدی باشیم و از خداوند متعال خواستارم ایشان منشا رشد ، تحول و برکت برای استان و دانشگاه باشند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام محبی اظهار داشت: این مسوولیت، انتخاب ارزشمندی است و ما با تمام‌ توان در خدمت و‌ پشتیبان ایشان هستیم تا اهداف و برنامه های خود را در دانشگاه و استان پیاده نمایند. 
 
وی از محاسن دکتر محمدی به جوان بودن ، اخلاص و انقلابی بودن اشاره کرد و گفت: امیدواریم در دوران مدیریت ایشان شاهد رشد بیشتر دانشگاه باشیم.
 
حجت الاسلام محبی با بیان اینکه در طی چهار سال گذشته، دکتر مرادی  تلاش ارزشمندی را به خرج دادند، امیدواریم این زحمات باقیات الصالحات گردیده و ثمره اش را در روز پاداش الهی دریافت نمایند گفت: ایشان با اخلاص ، صداقت ، پشتکار ، اخلاق و تدین به سلامت استان خدمت کردند و جزو سرمایه های استان و دانشگاه هستند و ما باید قدر سرمایه هایمان را بدانیم .
 
 
همچنین دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه نیز گفت: در آستانه دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی این مناسبت بزرگ را گرامی می داریم. در این انقلاب شکوهمند، مردم ایران توانستند زمام تعیین سرنوشت خود را به دست بگیرند و تا پیش از آن افراد دست نشانده قدرت های استکباری بر این مردم حکمرانی می کردند.
 
وی با بیان اینکه دکتر مرادی سرمایه اخلاقی انسانی ، مدیریتی ، علمی و پزشکی استان و منطقه هستند گفت: قدر این سرمایه را میدانیم و حرمت ایشان همیشه باید توسط ما حفظ شود .
 
دکتر محمدی افزود: ایشان بدون چشمداشت خدمات بزرگی به دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و مردم استان  ارائه داد و امیدواریم خیر دنیا و آخرت نصیبش گردد.
 
وی گفت: ما تلاش می کنیم با توفیق خداوند به کمک همه همکاران کاری برای مردم و سلامت استان انجام داده و قدم های موثری برداریم زیرا مردم نیازمند خدمت و کار و تلاش هستند،  که باید سعی کنیم انتظارات آنها را به بهترین نحو برآورده نماییم.
 
🆔️@k_health
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید