اخبار

هشدار در مورد آموزشگاه‌های کمک پرستاری و تزریقات

هشدار در مورد آموزشگاه‌های کمک پرستاری و تزریقات
 
 
 مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به اطلاع کلیه همشهریان و هم استانی های محترم علاقمند به گذراندن دوره های یکساله کمک پرستاری می رساند در سالیان گذشته دوره های یکساله مجوزدار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در کشور و استان کرمانشاه برگزار می شد و به افراد بعد از گذراندن دوره نظری و عملی زیر نظر مدیریت پرستاری معاونت درمان مدرک کمک پرستاری مورد تایید معاونت پرستاری وزارت داده می شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر پورمیرزا اظهار داشت:از سال ۹۸ این دوره ها متوقف و فقط در سال جاری تعداد ۵۰ نفر ظرفیت به جهاد دانشگاهی شهر کرمانشاه از طرف معاونت پرستاری وزارت داده شده است لذا خواهشمند است از ثبت نام و واریز وجه به هر آموزشگاه دیگری جدا خودداری شود.
 
وی گفت: در صورت هر گونه اعلام سهمیه آموزش کمک پرستاری از طرف وزارت متبوع، اطلاع رسانی خواهد شد و هیچ دوره معتبر آموزش کمک پرستاری و تزریقات و پانسمان مورد تایید در سطح استان وجود ندارد.
 
به گفته وی در این راستا به سه مرکز در شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه که ادعای آموزش کمک پرستاری و مجوز تزریقات و ...استخدام داده بودند، تذکر و ملزم به بازگرداندن وجه ثبت نام به متقاضیان شده اند.
 
دکتر پورمیرزا با بیان اینکه برای جلوگیری از هر گونه سواستفاده قبل از ثبت نام موارد قانونی را بررسی و به معاونت درمان کرمانشاه هماهنگ نمایید تاکید کرد: از هم استانی های محترم خواهشمندیم در صورت هر گونه شکایت از آموزشگاه های مدعی آموزش و دادن مدرک کمک پرستاری و تزریقات و پانسمان به معاونت درمان کرمانشاه، مدیریت پرستاری با شماره ۳۸۳۸۱۸۲۷ اطلاع رسانی نمایند.
 
وی خاطرنشان کرد: مدرک قانونی تزریقات و پانسمان فقط به دارندگان لیسانس پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، فوریت پزشکی و بهداشت عمومی تعلق خواهد گرفت و این مدرک حتی به دوره های کمک پرستاری یکساله داده نمی شود.
 
 
🆔️@k_health
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید