اخبار

مهمترین سلاح برای مقابله با کرونا واکسیناسیون است

مهمترین سلاح برای مقابله با کرونا واکسیناسیون است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهمترین سلاح بشر برای مقابله با ویروس کرونا را تزریق واکسن دانست و گفت: از هم استانی‌ها تقاضا داریم در اسرع وقت برای تکمیل فرایند واکسیناسیون خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر قباد محمدی اظهار داشت: بر اساس مطالعات علمی ثابت شده در کشور‌هایی که مهمترین سلاح برای مقابله با کرونا واکسیناسیون استطی ماه‌های گذشته سویه اُمیکرون شایع شده، افرادی که سه نوبت واکسن را تزریق کرده اند نسبت به افرادی که دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند، بسیار ایمن‌تر هستند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که وزارت بهداشت و دولت برای انجام واکسیناسیون رایگان فراهم کرده از مردم انتظار داریم برای تکمیل فرایند واکسیناسیون خود که دریافت سه نوبت واکسن است، اقدام کنند.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: تمام مراکز واکسیناسیون ما برای ارائه خدمت به هم استانی‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ باز هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه سویه اُمیکرون بیشتر بچه‌ها را درگیر می‌کند، گفت: به همین خاطر از دو روز گذشته تزریق واکسن برای بچه‌های ۹ سال به بالا آغاز شده و هم اکنون واکسن این گروه سنی در تمامی مراکز موجود است و از والدین درخواست داریم نسبت به واکسیناسیون فرزندان ۹ سال به بالای خود اقدام کنند.
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید