اخبار

مهمترین برنامه های اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی در دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را اعلام کرد

مهمترین برنامه های اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی در دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را اعلام کرد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مهمترین برنامه‌های اجرایی معاونت خود در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، دکتر «محمدرضا غلامی» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر درباره این برنامه‌ها گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بر اساس رسالت ذاتی خود، هر ساله برنامه‌های متنوع و متفاوتی را در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌هایی با موضوع بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدا و یادآوری روزهایی سرشار از وحدت و همدلی، سبب انتقال اهداف و آرمان‌های اولیه انقلاب به نسل‌های آینده؛ روحیه‌ انقلابی‌گری و انقلابی ماندن را نیز در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

دکتر غلامی با اشاره به برنامه‌ریزی دست کم ۲۰ برنامه متنوع در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، توضیح داد: در روزهای ایام الله دهه مبارک فجر، شاهد پخش فیلم‌های برگزیده‌ی انقلابی جشنواره عمار در خوابگاه‌های دانشجویی به همراه نقد و بررسی با شرکت گروهی از دانشجویان، برگزاری محفل شعر انقلابی، برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی با موضوع پیشرفت ایران طی ۴۲ سال اخیر و مسابقات فرهنگی در قالب‌های ( نقاشی، خاطره گویی، عکاسی، شعر، کاریکاتور، پادکست، اینفوگرافی و ....)، نواخته شدن زنگ انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، تولید محتوای رسانه‌ای و پخش در فضای مجازی و برپایی غرفه ایستگاه صلواتی و طراحی و تدوین دانشجویی در روز راه‌پیمایی خبر داد.

دکتر غلامی اضافه کرد: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب‌ از سوی گروه تئاتر دانشجویی دانشگاه نیز در محوطه‌ی ساختمان شماره ۲ دانشگاه اجرا می‌شود.

همچنین وی از برپایی «اردوی زیارتی مشهد مقدس» و نیز برپایی اردوی جهادی به یکی از مناطق محروم استان در روزهای دهه مبارک فجر در دانشگاه خبر داد.

معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه با تاکید بر اینکه برنامه‌های یاد شده، تنها بخشی از برنامه‌های هماهنگ شده برای گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب است، ادامه داد: برگزاری دو مسابقه‌ی عکس سلفی از راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و مسابقه دلنوشته " اگر در بهمن ۵۷ بودم" و ارسال پیام کوتاه از بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز چاپ ویژه نامه نشریات دانشجویی در همین ایام اعلام کرد.



وی اشاره کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی در دانشکده‌ها با هدف بازگویی آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز نشست‌های آزاد اندیشی اساتید با موضوع نقش اساتید در انقلاب و دستاوردهای علمی آن و نشست و گفتمان فرهنگی، علمی با محوریت دانشگاه، دانشجو و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

در ادامه وی افزود: در بخش ورزش و تربیت بدنی نیز همانند سال های گذشته، برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که شامل مسابقات (بسکتبال، طناب‌کشی، طناب‌زنی، فوتسال، فوتبال دستی، داژبال و دنزنی) و همچنین برنامه‌ی کوهنوردی ویژه‌ی خواهران و برادران می‌باشد.

دکتر غلامی در پایان با تبریک فرا رسیدن دهه‌ی فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از دانشجویان، کارکنان و اساتید خواست تا با حضور حداکثری در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و با استقبال از این برنامه‌ها، در گرامی‌داشت هر چه بیشتر این ایام مبارک همکاری و مشارکت کنند.
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید