اخبار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی
سرپرست دانشگاه در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
 
           "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ یادآور انقلاب مردمی و بزرگی است که به حاکمیت دست نشانده های بیگانگان پایان داده و به مردم، حق تعیین سرنوشت خود را عطا نمود.
 
این انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است که برای به ثمر رسیدن آن بر زمین ریخته شد و بی شک برکت خونهای پاک شهدا از صدر اسلام تا انقلاب،  در این حرکت بزرگ تاریخی و الهی نقش داشته است.
 
اکنون و در سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) آن معمار بزرگ انقلاب و مجاهد فی سبیل الله، تحت زعامت مقام‌معظم رهبری (مد ظله العالی)، شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران با اتکا به فرزندان خودباور خود در تمامی زمینه ها به شکوفایی و بالندگی دست یافته است.
 
همگام با سایر علوم و عرصه ها، در زمینه پزشکی و سلامت نیز دانشمندان و نخبگان ایرانی از تولید دارو و تجهیزات پیشرفته تا پیجیده ترین جراحی ها زبانزد و پیشرو بوده و با پژوهش‌های کارآمد، عالمانه و عاشقانه در خدمت سلامت هم‌میهنان و علوم پزشکی هستند.
 
در استان کرمانشاه نیز لله الحمد فرزندان استان و  پرورش یافتگان در محضر اساتید و پیشکسوتان این خطه، در علوم مربوط به پزشکی ، سرآمد و پر افتخار گام برداشته و در زمینه تولید مواد موثره دارویی، شرکت های موفق دانش بنیان و فناور، ثبت اختراعات، تولیدات فناورانه و نوآورانه و مقالات تحقیقی برجسته در سطح کشور و در میان دانشگاههای هم تراز خود در بالاترین رده ها قرار گرفته اند و در عرصه جهانی نیز خوش درخشیده اند.
 
تداوم خودباوری و توفیق در زمینه سلامت، نیازمند حمایت مسوولان و همت نخبگان هم استانی است تا کماکان با در نوردیدن علوم و مرزهای دانش، بیشترین خدمت را به این مردم شریف ارائه نمایند و روز به روز بر تجربه، دانش و کوشش خود برای رفع نیازمندی های استان و کشور در زمینه سلامت بیافزایند.
 
بار دیگر با تبریک این ایام خجسته به همگان، به پیشگاه ارواح طیبه شهدا بخصوص شهدای مدافع سلامت، ادای احترام نموده و از خداوند بزرگ می خواهم به برکت این ایام، اینک که توفیق خدمت به مردم استان برای بنده فراهم شده است، به یاری باریتعالی، در راستای منویات مقام‌ معظم رهبری و عزم دولت خدمتگزار سیزدهم به ریاست حضرت آیت الله رییسی برای خدمت و همچنین همراهی و همفکری همه همکاران ارزشمند، بتوانیم با بسط عدالت در سلامت و توسعه و‌ تقویت نظام آموزشی، تحقیقاتی، بهداشتی و درمانی استان، دین خود را به این انقلاب و نظام مقدس ادا نماییم.
 
                     دکتر قباد محمدی 
                     سرپرست دانشگاه
 
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید