اخبار

آغاز پیک ششم کرونا در کرمانشاه/ روند افزایشی تعداد موارد ابتلا در استان

آغاز پیک ششم کرونا در کرمانشاه/ روند افزایشی تعداد موارد ابتلا در استان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفتاد و دومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت: در دو سالی که با شیوع ویروس منحوس کرونا مواجه بودیم کادر بهداشت و درمان دانشگاه به اذعان همه بسیار خوش درخشیدند ، ما شاهد ایثارگری ،فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان در این مدت بودیم.

دکتر محمدی گفت: با زحمات وتلاش های بی وقفه همکاران کادر بهداشت و درمان دانشگاه این بیماری هم در زمینه پیشگیری و درمان و هم از لحاظ پشتیبانی تجهیزاتی و دارویی اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت.

وی اظهار داشت: پیک ششم کرونا در حال حاضر آغاز شده و باید همانند پیک های قبلی که همکاران زحمات بسیاری متحمل شدند، برای کنترل بیماری و مهار آن در این مرحله نیز با تمام توان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

سرپرست دانشگاه گفت: همکاران ما در بیمارستانها ، شبکه های بهداشت و درمان و سایر عزیزان ، همواره باعث افتخار ما بوده اند و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم و با تمام توان تلاش کنیم و این بیماری را مهار کنیم و از پیک ششم نیز با سربلندی عبور نماییم.

دکتر محمدی گفت: از همه همکاران خواهش می کنم آمادگی لازم را برای مقابله با این پیک ایجاد نمایند ، چرا که با توجه به روند افزایشی تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر، به طور قطع در هفته های آینده تعداد بستری ها افزایش خواهد داشت.

وی اظهار داشت: درخواست ما از مردم این است که رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند و برای تزریق دُز دوم و سوم واکسن کرونا برای حفظ سلامت خود و دیگران اقدام نمایند .

دکتر محمدی گفت: پرسنل و همکاران کادر بهداشت و درمان ، به ویژه در بیمارستانها باید پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و حتما از ماسک مناسب و امکانات حفاطتی استفاده نمایند تا در کمال صحت، بیماران را درمان نمایند.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید