اخبار

اختصاص یک دستگاه MRI پیشرفته به بیمارستان اسلام آبادغرب

اختصاص یک دستگاه MRI پیشرفته به بیمارستان اسلام آبادغرب

 در طلیعه دهه مبارک فجر ؛ یک دستگاه MRI پیشرفته وارد استان شد.

 پروفسور محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تلاشها و اقدامات انجام شده یک دستگاه MRI یک و نیم تسلای پیشرفته وارد شهرستان اسلام آباد غرب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهارداشت:تامین تجهیزات در شهرستانها ، به طور قطع برای بیماران منطقه غرب استان منشاء خیر و برکت خواهد بود و از اعزام بیماران به مرکز استان تا حد بسیار زیادی کاسته خواهد شد. 

به گفته وی برای خرید این دستگاه چند سالی است که اقدامات دانشگاه شروع گردیده و خوشبختانه در این ایام مبارک به ثمر نشست.

دکتر محمدی گفت: سیاست دانشگاه در امر توزیع تجهیزات بر مبنای دسترسی همگان به امکانات و رعایت عدالت خواهد بود. 

وی افزود: این دستگاه MRI  محصول کمپانی فیلیپس و مدل prodiva cx بوده که قیمت آن با ارز آزاد حدود ۲۴ میلیارد تومان می باشد. 

در کمتر از دو سال گذشته این سومین دستگاه MRI است که وارد استان می گردد ( یک دستگاه سه تسلای کم نظیر جهت بخش اینترونشنال رادیولوژی و استروک سنتر مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع)  و یک دستگاه یک و نیم تسلا جهت مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی که انشاء الله مقرر شده است در ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسد و  یکی از این دستگاه ها در نوع خود در کشور کم نظیر می باشد)، از این روی عملکرد خادمین ملت در پیگیری و‌ دریافت این امکانات یک رکورد محسوب می گردد. 

ضمن تقدیر از پیگیری های تیم مدیریتی دانشگاه و دکتر بخشی پور نماینده محترم شهرستان اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، این دستاورد بزرگ را به ملت شریف استان تبریک و تهنیت می گوییم.

 

🆔@k_health

 

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید