اخبار

نشست دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و فرماندار ثلاث باباجانی

نشست دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و فرماندار ثلاث باباجانی
 
صبح امروز در نشست امروز دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و فرماندار ثلاث باباجانی مطرح شد:
 
شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: این شهرستان  ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد ، خدمات مطلوبی در راستای مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ارائه شده است و جزو شهرستان های برتر در این زمینه است. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: این شهرستان  ۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که غالبا با حوادث و اتفاقات زیادی روبروست و در حوزه بهداشت و تامین پزشک متخصص در این شهرستان به همکاری بیشتر نیاز داریم.
 
شکری گفت:تکمیل و راه اندازی بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی از خواسته های مردم شهرستان می باشد که خواهشمندیم پیگیری های لازم در این زمینه به عمل آید. 
 
همچنین دکتر محمدی سرپرست دانشگاه نیز ضمن سپاسگزاری از پیگیری فرماندار شهرستان در مسایل بهداشت و درمان حوزه شهرستان گفت:آقای دکتر لهونی نماینده شهرستان نیز به جد پیگیر مطالبات مردمی و به حق شهرستان ثلاث باباجانی به ویژه بیمارستان شهرستان می باشد .
 
وی اظهار داشت:با پیگیری های صورت گرفته در بحث  تجهیزات،مقرر شد دو دستگاه دیالیز به زودی به  شهرستان تحویل گردد .
 
دکتر محمدی با بیان اینکه عدالت در سلامت شعار ریاست محترم جمهور و وزیر بهداشت می باشد و دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مسیر پیش می رود گفت:یکی از مهمترین وظایفی که بر عهده داریم ارتقاءبهداشت و سلامت در مناطق محروم و رسیدگی و توجه ویژه به این مناطق است.
 
وی گفت:بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ، نیرو های متخصص دولتی  موظف هستند دو سال درمناطق محروم خدمت کنند اما تعداد متخصص هر سال کمتر میشود که باید برای جبران کمبود متخصص در مناطق محروم ،پزشکان متخصص خارج از سهمیه را به کارگیری نماییم .
 
  
🆔@k_health
 
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید