اخبار

امداد ؛ از مرز تا مرکز / افتتاح یک پایگاه امداد جاده ای ۱۱۵ و یک مرکز جامع سلامت روستایی در ثلاث باباجانی به مناسبت دهه مبارک فجر

امداد ؛ از مرز تا مرکز / افتتاح یک پایگاه امداد جاده ای ۱۱۵ و یک مرکز جامع سلامت روستایی در ثلاث باباجانی به مناسبت دهه مبارک فجر
 
 در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پایگاه امداد جاده ای ۱۱۵ شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی صبح امروز  با حضور سرپرست دانشگاه افتتاح شد.
این پایگاه به همت خیرین نیک اندیش و به نیابت از زنده یاد بانو فرنگ ملکی احداث شده است.
برای راه اندازی این پایگاه با ۱۵۰ متر مربع زیربنا، ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده که ۵ میلیارد ریال آن از سوی خیٌر و ۷ میلیارد ریال آن توسط دانشگاه تامین اعتبار شده است. 
 
گفتنی است این مرکز با حضور سرپرست دانشگاه ، فرماندار ، مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه و مسئولان شهرستان افتتاح و در آیین افتتاح این پایگاه با اهدا لوح از نماینده خیّر این پروژه تقدیر شد.

 

همچنین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نگره این شهرستان نیز با حضور سرپرست دانشگاه افتتاح شد.

 این مرکز با ۶۰۰ متر مربع زیر بنا در دوطبقه به همراه دو واحد پانسیون و تخصیص اعتبار ۷ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی احداث شده است .

 گفتنی است از پیگیری های نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مدیران دانشگاهی برای احداث و اتمام این پروژه نیز تقدیر شد.


دد
1

 

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید