اخبار

برگزاری جلسه‌ی انعقاد تفاهم نامه در راستای ارایه ارتقاء کیفیت خدمات مشاورهای به مراجعین و توانمندسازی مشاوران شاغل

برگزاری جلسه‌ی انعقاد تفاهم نامه در راستای ارایه ارتقاء کیفیت خدمات مشاورهای به مراجعین و توانمندسازی مشاوران شاغل

جلسه‌ی انعقاد تفاهم نامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، در راستای ارایه ارتقاء کیفیت خدمات مشاوره‌ای به مراجعین و توانمندسازی مشاوران شاغل در هر دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، به منظور توسعه همکاری و تعامل بین اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه،  در راستای توانمندسازی روان‌شناسان، مشاوران و ارتقاء کیفیت خدمات ارایه شده به مخاطبین طرفین، این تفاهم نامه منعقد گردید.

دکتر عباسپور رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان بیان کرد:  با توجه به افزایش روزافزون آسیب های اجتماعی در جامعه تعداد این آسیب ها درجمعیت های دانشجویی هم قابل توجه است و با توجه به اینکه دانشجو جمعیت توانمند و کارآمد نیازمند توجه بیشتری است، با همت ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم فرهنگی دانشجویی، دانشگاه دارای ۹ دفتر مشاوره دانشجویی فعال در کلیه خوابگاه‌ها و دانشکده های دانشگاه می‌باشد تلاش شده است دانشجو در کمترین زمان ممکن و با کمترین فاصله فیزیکی به این خدمات دسترسی داشته باشد.

سرهنگ پور نظری جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در سالهای اخیر با تغییر رویکرد نیروی انتظامی مراکز مشاوره درمعاونت اجتماعی دایر شده است وهمین امر درکاهش ارجاع پرونده ها به مرحله‌ی قضایی نقش اساسی داشته است. این تفاهم نامه برای ما فرصت استفاده از ظرفیت های دانشگاه را فراهم می‌کند و می‌تواند در ارتقا مسیر موجود ارزشمند باشد.

در پایان دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به پیچیدگی مشکلات در دانشجویان و از طرفی تحصیل کرده و اکادمیک بودن آنها  به ضرورت ارایه خدمات مشاوره ای به دانشجویان پرداختند و اظهار کردند این امر همیشه دراولویت برنامه ریزی معاونت مانند تامین نیروی انسانی و تامین بودجه های مربوطه بوده است. / انتهای پیام

۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۱:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید