اخبار

نشست ویژه امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا برگزار شد

نشست ویژه امروز  ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا برگزار شد

 در نشست ویژه امروز  ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا دکتر محمدی سرپرست دانشگاه ضمن سپاس از زحمات همکاران در بخش های مختلف بهداشت و درمان برای مقابله با موج ششم کرونا گفت: با توجه به اینکه در موج ششم بیماری هستیم، روز به روز  بر تعداد موارد مثبت سرپایی و تعداد بستری های کرونایی و موارد با وضعیت وخیم افزوده می شود و به دلیل قدرت سرایت بالای اُمیکرون ، در این موج بیماری روزهای سختی در پیش رو داریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی گفت: امیدوارم با تلاش بی وقفه ، همفکری و همدلی و تدوین سازوکارهای لازم در خصوص شناسایی و درمان بیماران و اجرای جدی و دقیق پروتکل ها ی بهداشتی بتوانیم از این پیک هم به سلامت عبور کنیم و از همکاران بهداشتی درمانی می خواهم جهادی را که دو سال است آغاز کرده اند در این مرحله نیز  همچنان ادامه دهند.

دکتر محمدی افزود: با توجه به وضعیت موجود و تغییر رنگ کرونایی بسیاری از شهرستانها به قرمز و نارنجی اعمال برخی محدودیت ها در دستور کار قرار داشته و خواسته ما است.

به گفته وی بر این اساس هر چقدر حضور افراد در مراکز تجمع کمتر باشد به همان میزان از تعداد موارد ابتلا و به تبع آن بستری و مرگ و میر کرونایی کاسته خواهد شد. 

سرپرست دانشگاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته بخشی از  مزایا و پرداختی های پرسنل و بدهی های مراکز بهداشتی درمانی تا پایان هفته پرداخت خواهد شد و علاوه بر آن، کارانه ی پرسنل در اواسط اسفند ماه نیز پرداخت می گردد. 

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای جذب منابع و پرداختی ها به پرسنل زحمت کش دانشگاه به ویژه مراکز بهداشتی و درمانی که تلاشی مضاعف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم استان دارند، به کار می گیریم .

دکتر محمدی گفت: تجهیزات و دارو به میزان لازم در اختیار بیمارستانهای درگیر کرونا قرار داده شده و خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه موارد ابتلا به  سویه اُمیکرون در کودکان نسبت به سویه های دیگر کرونا بیشتر است در این زمینه باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود. 

وی افزود: بر همین اساس تعداد ۱۶ تخت به تخت های بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی در یک هفته آینده اضافه خواهد شد.

#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 

 

اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 

🆔@k_health

 

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید