اخبار

هم اندیشی در مسیر پیشرفت

هم اندیشی در مسیر پیشرفت
 
 
دو نشست هم اندیشی مدیران و اعضای هسته گزینش و رصد خانه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سرپرست دانشگاه عصر امروز برگزار شد.
 
در این جلسه دکتر خسروی گزارشی از عملکرد، برنامه ها و اقدامات رصد خانه سلامت در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ ، فعالیت های انجام شده در زمینه داشبوردهای اطلاعاتی ، عوامل خطر مهم بیماریهای غیر واگیر و همچنین برنامه آتی توسط این واحد ارایه نمود.
 
در دیگر نشست عصر امروز که شامل کارکنان و اعضای هسته گزینش بود ، دکتر محمدی سرپرست دانشگاه گفت : به طور قطع وظیفه ی مهم و سنگینی بر دوش هسته ی گزینش نهاده شده است. شما مانند قضات عمل می کنید و باید تمام تلاش خود را بکار بگیرد که حق کسی ضایع نگردد. 
 
وی اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی هر سازمان برای پیشبرد اهداف خود ، نیروهای کارآمد ، صالح ، اخلاق مدار و متخصص است و توجه به این امر مهم در بکارگیری افراد، مسئولیت و رسالت هسته گزینش را سنگین تر می کند و نیاز به دقت بالا و تحقیق بسیار دارد.
 
همچنین حسین فرهادی مدیر هسته گزینش دانشگاه نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد هسته گزینش و تشریح فرایندهای مختلف ، توفیقات و اقدامات این حوزه گفت :همکاران ما در هسته گزینش تمام تلاش خود را بکار می گیرند که بهترین و شایسته ترین افراد بکارگیری شوند.
 
وی افزود: در هسته گزینش دانشگاه نیروهای پرتلاش و ولایت مداری مشغول فعالیت هستند که بر اساس عدالت و صداقت به امور محوله می پردازند و تمام تلاش خود را برای جذب افراد کارآمد و شایسته در دانشگاه به کار می گیرند.
 
 
🆔@k_health
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید