اخبار

سرپرست دانشگاه در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز مرد و پدر را تبریک گفت:

سرپرست دانشگاه در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز مرد و پدر را تبریک گفت:
 
 
            "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
🌺سالروز طلوع خورشید ولایت و امامت، میلاد پر فروغ امیرالمؤمنین مولا علی (ع)  را به همه عاشقان و پیروان آن حضرت تبریک می گویم.
 
🌺 در چنین روزی ، جهان با قدوم آن زاده کعبه، سرچشمه عدالت و پرچم دار اخلاص مزین گشت و اسوه کاملی از انسانیت و ایمان پیش چشم و فراراه همه جهانیان قرار گرفت.
 
🌺 در این روز بزرگ که به نام روز مرد و روز پدر نام‌گذاری شده است، در مقابل همه پدران سر تعظیم فرود آورده، دست آنان را به نشان قدرشناسی بوسیده، بر دیده می گذاریم و بر روح پدران عزیز آسمانی و سفر کرده درود می فرستیم.
 
🌺 بخصوص در این روز عزیز، با بزرگداشت صبر پدرانی که فرزندانشان، در راه این خاک مقدس و آیین رهایی بخش به فیض شهادت نائل گردیدند، در مقابل ۲۶ فرزند شهید دانشجو و ۷۴۰  فرزند شهید کارمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که پدرانشان فرشته نجات و پاسدار میهن عزیزمان شدند، به ویژه فرزندان شهدای سلامت ادای احترام می نمایم.
 
🌺 امیدوارم همه ما با الگو گرفتن از آن انسان کامل، در راه سعادت دنیوی و اخروی گام برداشته و از هر آنچه ما را از این طریق سعادت آفرین دور می کند، برحذر باشیم.
 
🌺 در پایان ، این روز را که به نوعی روز مددکاران اجتماعی نیز هست به همکاران مددکاری مجموعه دانشگاه در سراسر استان تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر می نمایم.
 
                       دکتر قباد محمدی 
                       سرپرست دانشگاه
 
https://t.me/k_healthmedia/3026
 
🆔@k_health
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید