اخبار

اختصاص ۵۲ تخت بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی

اختصاص ۵۲ تخت بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی

 

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: با آغاز موج ششم ۵۲ تخت بیمارستان گلستان که عمدتا تخت های مراقبت ویژه هستند همراه با امکانات پشتیبانی، تجهیزاتی و دارویی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

دکتر شهرام بیدهندی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مجتمع بیمارستانی امام رضا ( ع) با استفاده از تجربیات ۵ پیک قبلی با آمادگی کامل در حال گذراندن پیک ششم است، فعلا بیمارستان گلستان با ۵۲ تخت که عمدتا تختهای مراقبتهای ویژه ( ICU) هستند با امکانات پشتیبانی، تجهیزاتی و دارویی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

وی افزود: بیمارستان امام رضا( ع)نیز همزمان با افزایش مراجعه کنندگان، تعداد پذیرش بیماران الکتیو را کاهش و متناسب با تعداد مراجعه کنندگان مبتلا به کرونا نسبت به اختصاص تخت به این بیماران  اقدام می‌کند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: جهت افزایش رضایت بیماران و کاهش هزینه های جانبی همانند پیک های قبلی فضاهای مورد نیاز جهت درمان سرپایی بیماران کرونایی درصورت نیاز تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات پشتیبانی هم آماده است، خاطر نشان کرد: با توجه به نصب یک دستگاه تانکر اکسیژن ۲۰ تنی جهت تقویت واحدهای اکسیژن ساز تا حد امکان تامین شرایط ارائه خدمات به بیماران کرونایی فراهم است.

بیدهندی در ادامه تصریح کرد: در صورت افزایش تعداد بیماران بد حال بستری اختصاص بخش های مراقبت ویژه ICU متناسب با تعداد بیماران فراهم  و این امر در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت 2 ساله پزشکان و کارکنان پرتلاش مجتمع امام رضا در درمان و مراقبت از بیماران کرونایی، از هم استانی های کرمانشاهی تمنا داریم پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را رعایت و توجه خاصی به تکمیل دوره های واکسیناسیون داشته باشند.

بیدهندی تاکید کرد: امید است همگی دست به دست هم داده و با رعایت و پایبندی به اصول بهداشتی، نوروز امسال را به عنوان آغاز قرن جدید در کنار هم و در کنار خانواده بزرگ ایران زمین جشن خواهیم گرفت.

۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید