اخبار

پیام تبریک مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه به مناسبت روز مهندس
 
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه در پیامی روز مهندس را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است؛
 
   مهندس فلکی راه دیر شش جهتی
   چنان ببست که ره نیست زیر دیر مغاک
 
فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی از دانشمندان «معمار»، «ریاضیدان» و «منجم» بزرگ ایرانی و روز مهندس را به تمام مهندسان پزشکی، فناوری اطلاعات، عمرانی و بهداشتی دانشگاه  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 
 
مهندسان عقب نمی نشینند– آنها اتفاقات را می سازند. فارغ التحصیلان مهندسی با استفاده از نوآوری، خلاقیت و دانش فراوان، بر جهان تأثیر می گذارند.
 
در دوران یکی از بزرگترین بلایای بشری یعنی همه گیری کرونا، نقش بی بدلیل جامعه مهندسان بالاخص مهندسان پزشکی در کاهش آلام مردم دردمند در حوزه های طراحی مهندسی، ساخت و پشتیبانی تجهیزات و ملزومات پزشکی که مهمترین آنها، اثرگذارترین درمان این بیماری منحوس یعنی اکسیژن بود، بر کسی پوشیده نماند و یکبار دیگر نقش سازنده یکی از موثرترین ارکان پیشرفت و ارتقاء جامعه بشری به اثبات رسید. 
 
در این دوران پرمخاطره، جامعه مهندسی پزشکی همدوش سایر عزیزان حوزه سلامت، خالصانه و مدبرانه ترجمان معنای جهاد گردیدند، شهید دادند تا آب در دل سایر جهادگران این حوزه تکان نخورد. 
 
صمیمانه برای کلیه همکاران پرتلاش حوزه تجهیزات پزشکی اعم از عزیزان سختکوش بیمارستانی، ستادی و خانواده های گرامیشان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم. 
          
دکتر تورج شیرزادیان
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه
 
🆔@k_health
 
۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید