اخبار

سرپرست دانشگاه: استفاده از کل ظرفیت و پتانسیل استان ، از برنامه های پیش روی دانشگاه است

سرپرست دانشگاه: استفاده از کل ظرفیت و پتانسیل استان ، از برنامه های پیش روی دانشگاه است

 طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور، دکتر قباد محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی و از زحمات دکتر محمودرضا مرادی رئیس پیشین این دانشگاه قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این ماههای گرانقدر و اعیاد مبارکی که پیش رو داریم فرصت مغتنمی است که از بزرگان دینی و سیره آنها استعانت بطلبیم.

وی به تشریح مهمترین برنامه های دانشگاه پرداخت و گفت: تلاش داریم از همه ظرفیت و پتانسیل های استان و کشور برای ارتقاء خدماتی که در دانشگاه ارائه می شود، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی برای حوزه های مختلف دانشگاه تدارک دیده شده است اعلام کرد: در حوزه شبکه بهداشت که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و از موفقیت های نظام محسوب می شود، مشکلاتی همچون فرسودگی تجهیزات و فضاها را داریم که نیاز به بهسازی و بازسازی دارند. 

دکتر محمدی به برنامه های پیش بینی شده در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه هم موفقیت های خوبی طی سالهای اخیر داشته ایم و اکنون هم برنامه عدالت در برخورداری از خدمات درمانی را از روستاها تا مراکز شهرهای استان مورد توجه قرار داده ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه آموزش نیز برنامه هایی از قبل اجرا شده و در آینده هم تکمیل رشته های آموزشی را برای جلوگیری از مهاجرت دانشجویانمان به شهرهای دیگر را در برنامه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر لزوم توسعه تجهیزات و اقلام دارویی و پزشکی در معاونت غذا و دارو، اعلام کرد: در حوزه تحقیقات هم در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور سرآمد است، با این وجود برنامه توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور را در دستور کار داریم.

وی گفت: در حوزه بین الملل با توجه به ظرفیتهای استان برای جذب دانشجو و دارو بودن رتبه دوم کشوری در این بخش، اخذ مجوز دانشکده بین الملل از برنامه های آتی خواهد بود.

دکتر محمدی همچنین بیان کرد: در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی هم از آنجایی که دشمن هم در حال حاضر در هجمه های فرهنگی روی این قشر تمرکز دارد، تقویت معنویت را با اجرای برنامه های مختلف اجرا خواهیم کرد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در ادامه سخنانش بااشاره به گذشت دو سال از شروع بحران کرونا، اظهارکرد: طی این مدت همکاران دانشگاه علوم پزشکی خدمات زیادی به مردم ارائه دادند که قابل بیان کردن نیست.

وی گفت: دکتر مرادی هر کجا که هستند منشا خیر و برکت خواهند بود و آنچه که ایشان را متمایز می کند خلوص نیتی است که در کارها دارند.

دکتر محمدی افزود: از همکاران ارجمند در سراسر واحدهای تابعه دانشگاه که در برابر ویروس منحوس کرونا جانانه ایستادند و به مردم خدمت کردند، صمیمانه قدردانی می نمایم و انشاءاله با رفع مشکلات مالی بتوانیم گوشه ای از زحمات آنان را جبران کنیم.

 انشاءالله که بتوانیم با تمام توان در راستای تحقق اهداف سلامت و پیشبرد سلامت جامعه گام برداریم.

۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید