اخبار

دکتر مرادی: دوران رقابت تمام شده و اکنون همه باید با رفاقت و همدلی دکتر محمدی را یاری کنیم تا شاهد رشد و توسعه مجموعه دانشگاه باشیم

دکتر مرادی: دوران رقابت تمام شده و اکنون همه باید با رفاقت و همدلی دکتر محمدی را یاری کنیم تا شاهد رشد و توسعه مجموعه دانشگاه باشیم

 

  طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور، دکتر قباد محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی و از زحمات دکتر محمودرضا مرادی رئیس پیشین این دانشگاه قدردانی شد.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم گفت: دوران رقابت تمام شده و اکنون همه باید با رفاقت و همدلی دکتر محمدی را یاری کنیم تا شاهد رشد و توسعه مجموعه دانشگاه باشیم.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی افزود: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که مدت چهار سال و نیم در کنار شریفترین افراد، به مردم استان خودم خدمت کردم.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وظایف گوناگونی دارد از یک طرف اقدامات بهداشتی و درمانی برای همه مردم و از طرف دیگر وظیفه آموزش و تربیت پزشکان آینده را برعهده دارد که این کار بزرگی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شرایط سخت زلزله، سیل و کرونا را پشت سر گذاشتیم که همه اینها باتلاش فراوان و شبانه روزی مجموعه دانشگاه، مدیریت شد و به طور قطع کاستی هایی هم وجود داشت که مسوولیت آن برعهده بنده است.

وی عنوان کرد: در حوزه آموزش اخذ مجوز ۱۵ رشته آموزشی جدید و راه اندازی ۲ دانشکده به ویژه دانشکده توانبخشی که تمام کارهای آن در این چهار سال انجام شد از مهمترین اقداماتی است که در دوران مدیریت بنده صورت گرفته است.

دکتر مرادی، راه اندازی خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفری که مرحله اول آن به پایان رسیده را یکی از اقدامات مهم در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانست و گفت: تامین دارو و تجهیزات در بحران‌های مختلف به ویژه در زلزله و کرونا کار سخت و دشواری بود و در این مدت سه دستگاه رادیوتراپی به استان وارد شد که نقش مهمی در درمان بیماران داشت.

وی در ادامه گفت: معاونت درمان که نقش ویترین دانشگاه را دارد باتلاش شبانه روزی تمامی کادر درمان به ویژه در ایام کرونا خوش درخشید، راه اندازی بیمارستان‌های گلستان، پاوه، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی و سرپل‌ذهاب از مهمترین اقدامات این معاونت در چهار سال گذشته بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حوزه بهداشتی هم در کشور همواره شاخص بودیم و در ایام کرونا ۹۰ درصد جامعه هدف تاکنون واکسینه شده‌اند.

وی اضافه کرد: تمام این اقدامات با پشتیبانی و حمایت معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام گرفت و توانستیم در این مدت ۲۰۰ میلیارد تومان، از بحران‌های مختلف دریافت کردیم.

دکتر مرادی همچنین گفت: در این مدت ۲ پژوهشکده و پارک علم و فناوری در دانشگاه راه اندازی شد و همچنین سه بار در برنامه جامع عملیاتی در کشور رتبه سرآمد را کسب کردیم.

  وی افزود: در بحث حقوقی بیمارستان سینا و اراضی سرخه لیژه به دارایی های دانشگاه برگردانده شد.

دکتر مرادی گفت:تمامی این اقدامات با همدلی و همراهی تمامی اعضای دانشگاه به ویژه معاونین محترم و اعضای محترم هیئت علمی اتفاق افتاد و این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین افزود: دکتر قباد محمدی دارای تجارب بسیاری در حوزه های مختلف است و حدود ۱۲ سال سابقه مدیریتی دارند و ارتباط خوبی با مجموعه مدیریتی استان دارند.

وی بیان کرد: دوران رقابت تمام شده و اکنون همه باید با رفاقت همراه و همدل دکتر محمدی باشیم که انشاءاله شاهد رشد وتوسعه بیش ازپیش مجموعه دانشگاه علوم پرشکی کرمانشاه باشیم.

 

 



۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید