اخبار

مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه : خداوند توفیق خدمتگزاری را به انسانهای پاک سرشت خود عنایت می کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه : خداوند توفیق خدمتگزاری را به انسانهای پاک سرشت خود عنایت می کند
 مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه خداوند توفیق خدمتگزاری را به انسانهای پاک سرشت خود عنایت می کند گفت: در ماه مبارک رجب هستیم ماهی که عبادت در آن به صورت ویژه سفارش شده، این عبادت هم فردی و هم اجتماعی است که هردو مکمل هم هستند.
 
به گزارش روبط عمومی دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین محبی در مراسم تکریم ومعارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عبادت اجتماعی نقش مهمی در سرنوشت انسان دارد چرا که خداوند توفیق خدمتگزاری را به انسانهای پاک سرشت خود عنایت می کند.
 
وی با بیان اینکه جلسه امروز قدردانی از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر مرادی است که شخصیتی عالم، متعهد و انقلابی است که زحمات زیادی را برای پیشرفت دانشگاه انجام دادند گفت: دکتر مرادی در روزهای سخت زلزله و کرونا در سه بعد اداری در دانشگاه، جراحی های مختلف و همچنین در مطب به مردم خدمت کردند، از سه زاویه خدمت کردن به مردم در یک روز قطعا عبادت است.
 
وی افزود:خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که افراد نخبه ای همچون دکتر مرادی در استان ما پرورش پیدا کردند و به همین مردم خدمت نمودند، برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.
 

 مسئول نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه دکتر محمدی جوانی مومن، متعهد و انقلابی هستند که درجه استاد تمامی دارند و از تلاشگران عرصه دارو در استان می باشند اظهار داشت: دکتر محمدی در حوزه تولید دارو و شرکتهای دانش بنیان خدمات ارزنده ای ارائه نمودند، بعضی ازداروها قبلا خارج از کشور وارد میشد اما با تلاشهای شبانه روزی ایشان بسیاری از این مشکلات مرتفع شد و تحریمها با همین تولیدات داخلی به لطف خدا شکسته شد.

 
حجت الاسلام والمسلمین محبی بیان کرد: انشاءالله با تلاش کل مجموعه شاهد رسیدن به قله های پیشرفت در تمامی ابعاد دانشگاه باشیم.
 
🆔@k_health
 
۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید