اخبار

سرپرست دانشگاه در پیامی سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی را تبریک گفت

سرپرست دانشگاه در پیامی سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی را تبریک گفت
 
 
              "بسم الله الرحمن الرحیم" 
 
هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی را به همه همکاران گرامی تبریک می گویم.
 
این شاخه مثمر بر ریشه مکتبی جان گرفته است که امام راحل (ره) آن را شجره طیبه خوانده بود و هر آنچه بر این شاخسار دیده ایم ، شکوفه های انسانیت و میوه های خدمت بوده است.
 
خدمات بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه که با مجموعه سلامت استان در هم تنیده و در خلق تصاویری از ایثار و از خود گذشتگی موفق و ماندگار شده است، خاص زمان و مکان نبوده، چه در روزهای آرامش و یا بحران ها منشا خیر بوده است.
 
از خدمات ارزشمند آنان در مناطق دوردست، اردوهای جهادی متعدد، اقدامات پزشکی بی شمار تا به میدان آمدن در بحران‌های سخت سال‌های اخیر به ویژه زلزله غرب استان و بحران کرونا در طی دو سال گذشته، در کنار یکدلی و عزم راسخ آنان برای خدمت بی منت به مردم و یاری نظام سلامت استان، ستودنی و غرور انگیز است.
 
این روز را به همه آنان که دل در گرو " مدرسه عشق "دارند و عاشقانه میهن اسلامیمان را پاس داشته و برای سلامت مردم پای کار و مرد میدان هستند، تبریک گفته و صمیمانه از خدمات و زحمات آنان تقدیر می نمایم.
 
همچنین در این روز از همه کادر پزشکی و سلامت که در سالهای دفاع مقدس در این استان مرهم زخم های مجروحان شده و بار سنگین مداوا و مراقبت فرزندان رشید میهن را جانانه و مردانه به دوش کشیدند، یاد کرده و قدردان آنان هستیم.
 
        دکتر قباد محمدی 
                        سرپرست دانشگاه
 
۸ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید