اخبار

موفقیت دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

موفقیت دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه از کسب موفقیت دانشجوی دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرشاد شاکری گفت:  پویا مرادی دانشجوی شاهد و ایثارگر کارشناسی پرستاری موفق به کسب مقام اول مقطع کارشناسی این جشنواره در کل کشور شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی ایثار در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود عنوان کرد: در مرحله استانی دانشگاه های عضو کلان منطقه حضور داشتند که دانشجویان واجد شرایط شاهد و ایثارگر دانشگاه های کرمانشاه، همدان، ایلام و کردستان و اسدآباد با هم به رقابت پرداخته و در نهایت تعداد 12 نفر از این دانشجویان انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند که در نهایت آقای پویا مرادی دانشجوی کارشناسی پرستاری موفق به کسب مقام اول مقطع کارشناسی در کل کشور شد.

به گفته وی این جشنواره هر ساله با هدف معرفی و تجلیل از برترین های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می گردد.

شاکری واجدین شرایط شرکت در این جشنواره را  دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، جانباز 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزند آنها اعلام کرد و گفت: نحوه انتخاب برترین ها بر اساس دستورالعمل و شاخص های ایثارگری، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مصوب طرح شاهد در دو سطح استانی و کشوری انجام گرفته است.


۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید