اخبار

مشق عشق در " الکفیل" / درکنار جهادگران

مشق عشق در " الکفیل" / درکنار جهادگران
 
دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از محل اردوی جهادی درمانی الکفیل بازدید کرده و ضمن گفتگو با مسوولان و‌ شرکت کنندگان در این برنامه جهادی ، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی به مراجعان قرار گرفت.
 
 اردوی جهادی درمانی الکفیل به مناسبت عید مبعث از روز سه شنبه هفته جاری در کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نموده و تا دوشنبه آینده به بیماران بی بضاعت، خدمات دندانپزشکی و پزشکی ارائه می نماید.
 
در این اردو روزانه ۳۰ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه اساتید این دانشگاه در ۳۰ یونیت مستقر در محل به حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی می کنند.
 
کلیه یونیت ها،  تجهیزات و‌ اقلام مصرفی توسط اردوی جهادی الکفیل تهیه در محل مستقر گردیده است.
 
در این محل همچنین پزشکان متخصص زنان و زایمان ، عفونی ،قلب و عروق ،چشم پزشکی، کلیه و مجاری ادراری ، طب سنتی و پزشکان عمومی ، کارشناسان بینایی سنجی،  مشاوره و روان شناسی ، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت فعالیت نموده و ایستگاه پایش و غربالگری سلامت نیز مستقر شده است.
 
 این اردوی جهادی با همکاری گروه الکفیل ، دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه ، بسیج جامعه پزشکی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برپا گردیده است.
 
🆔️@k_health
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید