اخبار

دکتر سیاوش وزیری به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر حبیب اله خزایی

دکتر سیاوش وزیری به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر حبیب اله خزایی
طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، دکتر سیاوش وزیری به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب شد.
 
دکتر سیاوش وزیری متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است که دوره دکترای عمومی پزشکی خود را در دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان گذرانده و در دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به اخذ مدرک تخصصی بیماری های عفونی گردید.
 
دکتر وزیری که در سال ۱۳۷۹ به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به فعالیت علمی شد ، دارای کرسی استاد تمامی در دانشکده پزشکی است.
 
در سابقه مدیریتی و اجرایی دکتر وزیری می توان به معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در سال‌های ۸۱ تا ۸۵ ، دبیر آموزش مداوم جامعه پزشکی در سال‌های ۸۶ تا ۸۹ ، معاون آموزشی این دانشگاه در سال‌های ۸۹ تا ۹۳ و رئیس بیمارستان گلستان از سال ۹۸ تاکنون اشاره کرد .

 

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر حبیب اله خزایی عهده دار بوده است که سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

جناب آقای دکتر حبیب اله خزایی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی معاونت آموزشی این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق  و سربلند باشید.

 

دکتر قباد محمدی 

سرپرست دانشگاه

 

ابلاغ

 
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید