اخبار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار
سرپرست دانشگاه در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت:🔻🔻
 
           "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
💐 فرارسیدن شعبان المعظم و اعیاد فرخنده این ماه پر قدر و منزلت را به همه مردم بخصوص همکاران‌ محترم در سراسر استان کرمانشاه تبریک می گویم.
 
💐 در کلامی از شهید بزرگوار و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آمده است که " ما ملت امام حسینیم "  و این جمله کوتاه ،توصیف عمیقی از مردمی است که دل بسته و عاشق سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بوده و سرمشق عاشقانه ایستادگی و آزادگی خود را از آن بزرگوار وام گرفته اند.
 
💐 روز پرشکوه و عید میلاد امام حسین علیه السلام، روز پاسدار نامیده شده است، روز سبزپوشان دریادلی که حافظان نظام و ملت و پاسداران شرف و عزت این سرزمین مقدس هستند.
 
💐 خادمان نظام سلامت، همواره از مساعدت های موثر و بی دریغ سپاه پاسداران برای حفظ سلامت مردم، خاصه در بحران های اخیر همچون پاندمی کرونا بهره های فراوانی گرفته و قدردان این همراهی دلسوزانه و مجدانه هستند.
 
💐 در کنار تمام تلاش ها در این راستا، به مشارکت وسیع در اجرای مراحل مختلف طرح شهید سردار سلیمانی،  پذیرش و مداوای حدود ۲۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) و نیز برپایی بیمارستان صحرایی برای خدمت به این بیماران اشاره کرده و از زحمات همکاران درمانی مجموعه سپاه و جوانان بسیجی مخلص تشکر می کنم.
 
💐 همچنین میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) را نیز پیشاپیش تبریک گفته و روز جانباز را گرامی می دارم و به این مناسبت به جامعه ایثارگران دانشگاه، ادای احترام و قدرشناسی نموده، عقیده دارم که مدافعان سلامت با عملکرد کم نظیر خود، دایره ایثارگری را گسترده تر کرده و با تقدیم شهدا و تحمل سختی های زیادی، نام خود را در زمره ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کردند.
 
💐 در پایان با تبریک میلاد امام زین العابدین(ع) ، از خداوند بزرگ می خواهم سعادت پیروی از ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین و شفاعت اهل بیت را در روز جزا به همه ما عنایت فرماید تا شرمسار آنان بزرگواران نباشیم.
 
                    دکتر قباد محمدی 
                      سرپرست دانشگاه
 
 
 
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید