اخبار

باشگاه کارآفرینی نوجوانان دانشگاه راه اندازی می شود

باشگاه کارآفرینی نوجوانان دانشگاه راه اندازی می شود
 
 
مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه گفت: باشگاه کارآفرینی نوجوانان دانشگاه راه اندازی می شود

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه محمد رشیدی گفت: این باشگاه جهت برقراری ارتباط دوستانه و تعاملی با دانش آموزان در مسیر آموزش مهارت کارآفرینی ایجاد شده که آموزشهای لازم به دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۱۸  سال داده می شود.

 
وی اظهار داشت:در این باشگاه علاوه بر تمرکز بر آموزش های مناسب برای تبدیل کردن نوجوان به یک کارآفرین نوآور و آموزش مهارت های نرم بنیادین، دیدار چهره به چهره با کارآفرینان نوآور جهت الگوپذیری موثر و شبکه سازی سالم و موثر بین نوجوانانِ دارای روحیه کارآفرینی نیز مدنظر است.
 
به گفته وی هم اکنون در برخی از کشورها که به این روند روی آورده اند، امکان صحبت از ایده های خلاقانه کسب و کار برای نوجوانان مهیا شده؛ این ایده ها به مرور چکش کاری و اصلاح می شود که منجر  به رشد ایده های خلاقانه نوجوانان می شود.
 
رشیدی گفت: در برخی از موارد، حتی این ایده ها و نظریات از سوی کارآفرینان عملیاتی می شود و این امر موجب می شود که نه تنها والدین دریابند که برای داشتن یک کسب و کار پایدار، فرزندشان می توانند در حرفه و مهارت ها و رشته های دانشگاهی خاصی وارد شود، بلکه به نوجوانان این اعتماد به نفس را می دهد که ایده های ذهنی شان را بیان کنند و از نیروهای متخصص و افراد تحصیلکرده و فعال در آن حوزه مشاوره بگیرند، سپس قدم در مسیر اشتغال بردارند.
 
به گفته وی طول این دوره یک سال و نیم می باشد که با همکاری اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار می‌شود.
 
رشیدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اولین باشگاه کارآفرینی نوجوانان دانشگاهی در کشور است که این دوره را برگزار می کند و مخصوص فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی است.
 
🆔@k_health
 
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید