اخبار

اعضای هیات ممیزه دانشگاه از دکتر مرادی و دکتر خزایی تقدیر کردند

اعضای هیات ممیزه دانشگاه از دکتر مرادی و دکتر خزایی تقدیر کردند
 
در هیات ممیزه دانشگاه طی نشستی از رییس و معاون آموزشی پیشین دانشگاه تقدیر شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سیدزاده دبیر هیات ممیزه گفت: پربحرانترین دوران دانشگاه دوران ریاست دکتر مرادی بوده و در عین حال ثبات دانشگاه حفظ شد و این علاوه بر همکاری تمامی مجموعه دانشگاه، بیشتر به خاطر شخصیت خود دکتر مرادی و بزرگ منشی های ایشان می باشد.
 
وی اظهار داشت: دکترخزایی با متانت و آرامشی که در حیطه کاری و مدیریتی داشتند باعث آرامش مجموعه می شد.
 
همچنین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه نیز اظهار داشت: بیش از ۲۰ سال دکتر مرادی و دکتر خزایی را می شناسم. شخصیت هردو بزرگوار همواره برای من ستودنی است.
 
وی افزود: جایگاه علمی دانشگاه به راحتی به دست نیامده است .‌ آنچه که بیش از پیش باید تقویت شود ، حفظ همدلی در مجموعه دانشگاه است‌
 
در ادامه دکترخزایی معاون پیشین آموزشی دانشگاه عنوان کرد: مدت چهارسال و نیم در کنار همکاران خوبم در معاونت آموزشی بودم و موفقیتهایی که در این زمینه کسب شد نتیجه تلاش تمامی افراد مجموعه بوده است.
 
وی گفت: دکتر وزیری بسیار باتجربه هستند و در حوزه آموزش قبلا فعالیت کرده و به همه امور مسلط هستند .قطعا با حضور ایشان دانشگاه رو به پیشرفت خواهد بود.
 
همچنین دکتر مرادی رئیس پیشین دانشگاه نیز با بیان اینکه در تمام طول سالهایی که در خدمت همکاران بودم اعضای هیئت علمی بیشترین همکاری را داشتند گفت: موفقیتهایی که در این مدت به دست آمده به دلیل این بوده که در بین همه همکاران تقسیم‌ کارشده و کار فقط برعهده من نبود
 
وی اظهار داشت: انتخاب دکتر محمدی انتخاب شایسته ای بوده است .هدف اصلی ارتقاء دانشگاه است و همه ما باید کمک کننده به تیم جدید دانشگاه باشیم.
 
همچنین دکتر محمدی سرپرست دانشگاه نیز بیان داشتک خدا را سپاسگزاریم به خاطر جو صمیمی که دردانشگاه حکمفرماست. هم تیم قبلی نهایت احترام وکمک را به تیم جدید دارند و هم تیم جدید خود را مدیون زحمات تیم قبلی میداند و این نعمت بزرگی است.
 
وی گفت: دکتر مرادی و دکتر خزایی هردو بزرگوار از سرمایه های دانشگاه هستند و ما باید قدر این سرمایه های ارزشمند را بدانیم. خدماتی که آنان برای دانشگاه داشتند ماندگار خواهد بود .
 
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید