اخبار

سرپرست دانشگاه : مهمترین راه موفقیت دانشگاه اتحاد و همدلی همه اعضای دانشگاه است

سرپرست دانشگاه : مهمترین راه موفقیت دانشگاه اتحاد و همدلی همه اعضای دانشگاه است
آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو و همچنین مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه با حضور جمعی بیشتری از مدیران دانشگاهی از طریق ویدیوکنفرانس در این آیین ، به دلیل رعایت دستورات بهداشتی صبح امروز نوزدهم اسفندماه برگزار شد.
 
 
دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه مهمترین راه موفقیت دانشگاه را اتحاد و همدلی همه اعضای دانشگاه دانست و گفت: هرچه این همدلی بیشتر و قوی‌تر باشد مردم منتفع می شوند.
 
 
وی با بیان اینکه عمر مدیریتی بسیار کوتاه است، پس باید با همدلی و مشورت به هم کمک کنیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم گفت: از معاونین پیشین دانشگاه که زحمات و تلاشهای بسیار زیادی در جهت اهداف دانشگاه کشیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
 
دکتر محمدی اظهار داشت: در حوزه معاونت توسعه، از زحمات بی وقفه دکتر ایمانی که در بحران‌های گذشته تلاش‌های بسیاری داشتند تقدیر کرده و امیدواریم مهندس کریمی که تسلط کافی بر فرآیندهای معاونت توسعه دارند، دراین مسیر موفق باشند. 

 

 
وی با بیان اینکه در حوزه معاونت آموزشی می‌توان گفت دکتر خزایی نمونه بازر اخلاق، تخصص، تعهد و از افتخارات دانشگاه می باشند گفت: ایشان با آرامش و سعه صدر خدمات ارزشمندی برای این مجموعه به ثمر رساندند و آقای دکتر وزیری از افراد خوشنام هستند که تجارب مدیریتی خوبی در حوزه بهداشتی و آموزشی دارند، امیدواریم ایشان نیز  در این مسیر موفق باشند. 

 

 
 
سرپرست دانشگاه با بیان اینکه دکتر عبدی از سرمایه‌های مدیریتی دانشگاه هستند که با دقت و پشتکار فرآیندهای دفتر ریاست را به خوبی انجام می دادند گفت: دکتر بیگلری نیز انسانی مومن و صادق‌ می باشند که برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم.
 
 
وی همچنین بیان کرد:دکتر مجرب که یکی از سالم ترین افرادی هستند که سالها افتخار آشنایی با ایشان را دارم، می‌توانند بهترین انتخاب برای معاونت غذا ودارو باشند.
 
 
دکتر محمدی یکی از مشکلات اساسی در سال‌های اخیر را تامین اقلام دارویی و تجهیزات و  وجود تحریم‌های ظالمانه دانست و گفت: خوشبختانه با حمایت‌های جناب آقای دکتر مرادی ریاست وقت دانشگاه و دکتر ایمانی توانستیم از این مقطع حساس عبور کنیم. 

 

 
وی وجود نظم مالی با توجه به طرح خرید نیمه متمرکز دارو و تجهیزات و پرداخت دقیق به شرکت‌های تامین کننده را از نکات مثبت دانشگاه دانست و گفت:بیش از دو هزار میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای در این مدت وارد استان کردیم که در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور در نوع خود بی نظیر است.

 

 
🆔@k_health
 
 
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید