اخبار

دکتر خزایی : توسعه مبتنی برعقلانیت سرلوحه کار معاونت آموزشی بوده است

دکتر خزایی : توسعه مبتنی برعقلانیت سرلوحه کار معاونت آموزشی بوده است
 
دکتر خزایی معاون پیشین آموزشی دانشگاه در آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو و همچنین مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه گفت: جامعه امروزی ما پیش از اینکه به یک مدیریت علمی نیاز داشته باشد به یک مدیریت انسانی و اخلاقی نیازمند است .
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر خزایی اظهار داشت: احترام و درک متقابل دیگران، عمیق ترین مفاهیم است و اولین هدف در معاونت آموزشی ایجاد همدلی و احترام در مجموعه بود.
 
وی عنوان داشت: در معاونت آموزشی فضای همدلانه ای وجود داشت که همه درکنار هم با آرامش کار می کردند و با وجود همه مشکلات، تصمیم گیریهای خوبی در شرایط حساس کرونا به ویژه در مورد برگزاری آزمونها و کلاسهای دانشجویان گرفته شد.
 
دکتر خزایی گفت:دوران مدیریت برای هرشخصی، دوران آموزش و کسب تجربه است و توفیقی است که نصیب انسان می شود، مهمترین دستاورد من آشنایی با انسانهای بزرگواری بود که درسهای فراوانی ازآنها گرفتم.
 
وی با بیان اینکه از همان ابتدا توسعه مبتنی بر عقلانیت و هدفمند را سرلوحه کار مجموعه قراردادیم و اهدافی تعیین کردیم که با لطف خدا و همکاری تمامی همکاران ارجمند به ویژه مدیران مجموعه به همه آنها رسیدیم گفت: راه اندازی دانشکده توانبخشی با سه رشته ، اخذ مصوبه پذیرش دستیار در رشته جراحی فک و صورت از جمله دستاوردهای معاونت آموزشی در این دوران می باشد
 
دکتر خزایی با بیان اینکه در واحد هیئت علمی مجوزهای خوبی گرفتیم و اکنون ۵۵۰ عضو هیئت علمی داریم اظهار داشت:حضور دکتر ایزدی در مرکز توسعه با تجربه ای که داشتند و در کنار مجموعه بودند باعث دلگرمی همه ما بود و آموزش مداوم یکی از بهترین مراکز در کشور است که این‌ نتیجه زحمات همکاران می باشد.
 
دکتر خزایی عنوان کرد: قطعا هر مدیریتی با نواقصی همراه است اما بسیاری از این نواقص قابل چشم پوشی است و ما باید دید بزرگوارانه به نواقص دیگران داشته باشیم. 
 
وی افزود: قطعا معاونت آموزشی با تجربیات ارزشمند آقای دکتر وزیری به پیشرفت روز افزونی دست پیدا خواهد کرد و همه با هم با همدلی در کنار ایشان باشیم.
 
 

دکتر وزیری : استفاده از تجربیات معاونین پیشین آموزشی به عنوان یک سرمایه، سرلوحه کار معاونت آموزشی می باشد 

 

در ادامه این آئین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه نیز دکتر خزایی را یک سرمایه ارزشمند برای کشور دانست و گفتاستفاده از تجربیات معاونین پیشین آموزشی به عنوان یک سرمایه، سرلوحه کار معاونت آموزشی می باشد و وظیفه خود میدانم به عنوان یک خدمتگزار در کنار مجموعه باشم.

وی اظهار داشت: ایجاد جو توام با همدلی و همکاری بسیار مهم است، چرا که هیچ کس به تنهایی نمی تواند مجموعه بزرگ دانشگاه را اداره کند. 

دکتر وزیری با بیان اینکه تیم مدیریتی گذشته یک تیم  بسیار اخلاق مدار و توانمند بود و به جرات می توان گفت جزء محترم ترین و محبوب ترین انسانها بودند گفت:آنچه که بیش از هر موضوع دیگری موجب خسران در دانشگاه می شود ایجاد نفاق و دو دستگی است که به شدت با آن مخالف هستم.

وی با بیان اینکه یک تیم ۶۰۰ نفره می بایست یک جهاد علمی در سطح کاملا برابر و در محیطی توام‌ با همدلی، همکاری دوستی، مودت و عیب پوشی داشته باشند گفت: ایجاد یک محل امن در دانشگاه و استفاده از تجربیات تمامی افراد با تجربه در حوزه مدیریت، مهمترین موضوعی است تا بتوانیم دانشگاه را تبدیل به زمین بازی برای همه اعضای هیات علمی کنیم.

دکتر وزیری گفت: ما هم به عنوان یک زنجیره جدید در این حلقه پرکار دانشگاه هستیم‌ و انشاءالله مسیر را به خوبی برای نسل آینده  ریل گذاری کنیم که استعدادها شکوفا شود و فرصتهای برابر در اختیار همه قرار گیرد.

 

🆔@k_health

 

 

 

۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید