اخبار

دکتر ایمانی:در چهار سال گذشته حدود ۶۰۰ پروژه حوزه سلامت ساخته و راه اندازی شده است

دکتر ایمانی:در چهار سال گذشته حدود ۶۰۰ پروژه حوزه سلامت ساخته و راه اندازی شده است

 

معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت:در چهار سال گذشته حدود ۶۰۰ پروژه حوزه سلامت ساخته و راه اندازی شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فریبرز ایمانی در آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو و همچنین مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه گفت: در این مدت سعی کردیم از تجارب و ظرفیت معاونین توسعه قبلی دانشگاه نهایت استفاده را ببریم و از آنان مشاوره بگیریم.

وی اظهار داشت:در رتبه بندی مدیریت فنی دانشگاه از رتبه ۵ به رتبه ۳ ارتقا پیدا کردیم که این خود افتخاری برای دانشگاه می باشد و حدود ۶۰۰ پروژه حوزه سلامت در این مدت آماده و تحویل داده شد که بخشی از آن ناشی از بحران زلزله بود که به فرصت تبدیل شد و تعدادی پروژه نیمه تمام عمرانی نیز در حال مناقصه است که امیدواریم از محل اعتبارات محرومیت زدایی این پروژه ها به اتمام برسد.

دکتر ایمانی با بیان اینکه در حوزه سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت زحمات زیادی کشیده شد گفت: خیرین سلامت در ساخت پروژه ها و خرید تجهیزات پزشکی بیش ۱۸۰ میلیارد تومان مشارکت داشته اند؛ از این حیث در بین دانشگاههای کل کشور موفق به کسب عنوان دانشگاه برتر شده ایم.

وی افزود: در حوزه مالی که جایگاه حساسی است، سامانه سادا  را راه اندازی و بیش از ۱۰۰۰ ملک را شناسایی کرده ایم و از نظر مالی در سه سال گذشته رتبه مقبول را کسب نموده ایم.

وی همچنین افزود: با تاکید ریاست وقت دانشگاه جناب آقای دکتر مرادی هدفمند کردن پرداخت های پرسنلی را در دستور کار خود قرار دادیم و از ظرفیت اوراق خزانه نهایت استفاده را برده و کلیه بدهی های دانشگاه به شهرداری را پرداخت کرده ایم که کار بسیار ارزشمندی بود.

به گفته دکتر ایمانی در بخش برنامه ریزی و بودجه کارهای اساسی صورت گرفت که تشکیل کمیته تخصیص و ستاد راهبردی امور درآمد و ایجاد سه ردیف مستقل در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله آنان بود و در حوزه مدیریت پشتیبانی هم اقداماتی مهمی از جمله به روز کردن ناوگان خودرویی و تعمیر و بازسازی  مهمانسرای دانشگاه انجام گرفت.

وی اظهار داشت: در بخش مدیریت نیروی انسانی نیز فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته؛ بیش از ۳۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند که بیشترین تعداد در کل کشور بود و رتبه اول کشوری را بدست آوردیم، همچنین تیم برنامه نویسی را راه اندازی کردیم.

دکتر ایمانی گفت:در سالهای ۹۸ و ۹۹ نیز در دو سال پیاپی عنوان رتبه سرآمد را در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور کسب نمودیم.

 

مهندس کریمی : برای حفظ آبرو و اعتلای دانشگاه، هر آنچه را که مصلحت دانشگاه باشد

 

در ادامه این آئین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق را به اینجانب عطا فرموده تا بتوانم خدمتگزار مردم و همکارانم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی باشم.

مهندس کریمی افزود: از همه همکاران و بزرگان دانشگاه درخواست حمایت و پشتیبانی دارم تا انشااله بتوانیم این راه پر فراز و نشیب را با سربلندی پشت سر بگذاریم و شاهد تحولات خوبی در دانشگاه باشیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ آبرو و اعتلای دانشگاه، هر آنچه را که مصلحت دانشگاه باشد انجام خواهم داد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود گفت: استفاده از ظرفیت های دانشگاه، احترام متقابل و اتحاد و همبستگی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: تعهد نسبت به ارباب رجوع و مشتریان، تعهد نسبت به دانشگاه، تعهد نسبت به معاونت توسعه، تعهد نسبت به تیم کاری و تعهد نسبت به کار، از جمله تعهداتی است که در سر لوحه کار خود قرار داده ام.

 

🆔@k_health

 

 

 

 

۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید