اخبار

دکتر عبدی : مردمداری، تکریم ارباب رجوع، صداقت و درستکاری باید سرلوحه کار مدیران قرار‌ گیرد

دکتر عبدی : مردمداری، تکریم ارباب رجوع، صداقت و درستکاری باید سرلوحه کار مدیران قرار‌ گیرد

دکتر عبدی مشاور و رئیس پیشین دفتر ریاست دانشگاه در آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو و همچنین مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه گفت:  مردمداری و تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر مدیری باید به آن توجه ویژه داشته باشد و آنچه که موجب ناراحتی مردم می شود، تظاهر و ریا است، یک مدیر مردمی همواره باید صداقت و درستکاری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه وظیفه رییس دفتر، هماهنگی و پیگیری امورات هیات رییسه و رسیدگی به دیگر امورات دانشگاه است گفت:مدیر باید دلسوز و متعهد باشد و در کنار توجه به قوانین و مقررات، مردمداری را هم در نظر داشته باشد.

 دکتر عبدی با بیان اینکه خوشبختانه تمام حوزه ها ی دانشگاه علوم پزشکی در انجام برنامه عملیاتی  نقش آفرینی کردند و در این چهار سال سرآمد تمام دانشگاه ها بودیم گفت: سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و استعداد های بسیاری در پرسنل دانشگاه و  دانشجویان وجود دارد که باید سعی کنیم این استعداد ها را شکوفا نماییم.

وی اظهار داشت:متاسفانه در بحران زلزله و کرونا خیلی از برنامه های دانشگاه تحت شعاع قرار گرفت که با همکاری، همدلی و درایت رییس دانشگاه با کمترین چالشی آنها را پشت سر نهادیم .

در ادامه  دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه نیز اظهار داشت:در شرایطی هستیم که هر کدام در جایگاه خود باید وظایفمان را به نحو احسنت انجام دهیم و احساس کنیم خداوند ناظر بر اعمال ماست.

وی با بیان اینکه از خداوند می خواهم مشاوری امین و رابطی صادق بین مدیران دانشگاه باشم گفت: یک مدیر باید صداقت، اخلاق نیکو و تکریم ارباب رجوع را در کار مد نظر داشته باشد.

دکتر بیگلری گفت:در این مسیر حتما از راهنمایی همکاران گرامی استفاده خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم با صمیمیت، صداقت و دلسوزی کار کنیم تا شاهد پیشرفت های خوبی در دانشگاه باشیم.

همچنین در پایان این مراسم دکتر مجرب معاون غذا و دارو نیز بیان کرد: بسیار خوشحالم که خداوند افتخار خدمت به مردم شریف استان را به بنده داد و امیدوارم بتوانم در این راه موفق باشم. 

وی اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف معاونت غذا و دارو با مدیریت خوب دکتر محمدی، مدیران و کارشناسان خبره این معاونت، ریل گذاری مناسبی انجام گرفته، تلاش می کنیم تا در مسیر اعتلای این بخش از دانشگاه گام برداریم.

دکتر مجرب گفت: امیدوارم نتیجه اعتماد دکتر محمدی به اینجانب، موجب سربلندی و توفیق خدمت بهتر به مردم و نظام سلامت گردد.

 

🆔@k_health

 

 
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید