اخبار

عملکرد درخشان واحدهای توسعه تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ارزشیابی وزارت بهداشت

عملکرد درخشان واحدهای توسعه تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ارزشیابی وزارت بهداشت


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتایج ارزیابی واحدهای توسعه تحقیقات بالینی بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی بر اساس فعالیتهای سال ١٣٩٩ را منتشر نمود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اعلام کرد: نتایج این ارزیابی بیانگر درخشش تمام واحدهای توسعه تحقیقات بالینی دانشگاه می باشد، بطوریکه واحد توسعه تحقیقات بالینی مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) از نظر فعالیتهای پژوهشی در سطح کشور بعد از بیمارستان نمازی شیراز و بقیه الله (عج) تهران جایگاه سوم کشوری را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است واحد های توسعه تحقیقات بالینی م. آ. د آیت اله طالقانی و امام علی (ع) رتبه چهارم کشوری و واحد توسعه تحقیقات بالینی مراکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)، دکتر کرمانشاهی و فارابی نیز رتبه پنجم این ارزیابی را در سطح کشور به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رضا خدارحمی افزود: در این ارزشیابی 70 واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بر اساس شاخصهای ارزیابی در حوزه های ظرفیت سازی و برون داده های پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

گفتنی است با احتساب تیپ بندی دانشگاه ها و در بین دانشگاه های تیپ 2 واحد های توسعه تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان بقیه الله به ترتیب رتبه دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

دکتر خدارحمی در پایان ضمن تبریک به سرپرست دانشگاه، روسای مراکز آموزشی درمانی یاد شده و مجموعه بزرگ دانشگاه کسب این موفقیت را حاصل تلاش بی وقفه و همکاری اعضای هیات علمی و محققان دانشگاه و کارشناسان واحدهای یاد شده ذکر نمود.

1

2

 

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید