اخبار

ششمین مورد اهدای عضو استان کرمانشاه در سال اخیر

ششمین مورد اهدای عضو استان کرمانشاه در سال اخیر
 
 
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ششمین مورد اهدای عضو استان کرمانشاه در سال اخیر خبرداد.

دکتر بهمن روشنی در گفتگو  با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: در پی وقوع حادثه برای یکی از هم استانی های عزیز آقای سید محمود مرادی‌پور ساکن شهرستان قصرشیرین، ایشان جهت درمان به بیمارستان قصرشیرین و سپس اسلام‌آباد غرب منتقل گردید که متاسفانه بیمار بر اثر شدت حادثه دچار مرگ مغزی شده بود. 

 
وی اظهار داشت:با تلاش و پیگیری مستمر تیم مدیریت پیوند دانشگاه، و اقدامات سریع کارشناس پیوند و کوردیناتور ارشد پیوند و مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه رضایت اهدا از خانواده بیمار اخذ گردید. 
 
دکتر روشنی از همکاری و مساعدت دادستانی شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و کنگاور که اقدامات بسیار خوبی در انجام فرآیند رضایت گیری داشتند تقدیر و تشکر کرد.
 
وی با بیان اینکه کلیه اقدامات و هماهنگی های لازم جهت اعزام بیمار به تهران و اهدای عضو صورت گرفته گفت: پیکر این جان بخش عزیز پس از برداشت اعضا و نجات جان بیماران در انتظار پیوند در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. 
 
وی افزود: اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای این جان بخش عزیز، از خانواده ایشان به جهت انجام این کار خدا‌پسندانه و نجات جان بیماران نیازمند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال صبر و اجر اخروی خواستارم. 
 
🆔@k_health
 
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید