اخبار

دکتر مهران پورنظری به عنوان رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه منصوب شد/تقدیر از دکتر بابک صیاد

دکتر مهران پورنظری به عنوان رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه منصوب شد/تقدیر از دکتر بابک صیاد

 

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر مهران پورنظری به عنوان رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه منصوب شد.

 

دکتر مهران پورنظری متولد 1350 و فارغ التحصیل فوق تخصص روماتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1396 است که دوره پزشکی عمومی را در سال 1376 در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و نیز دوره  تخصصی داخلی را در سال1389 از دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رسانیده است.

 

وی چهار سال سابقه آموزشی و هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داشته ، پیشتر به عنوان رئیس مرکز بهداشت شهرستان قصرشیرین ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین و مسئول فنی بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور خدمت نموده و در حال حاضر نیز به عنوان مدیرگروه تخصصی بیماری های داخلی دانشکده پزشکی کرمانشاه ، مدیر مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی کرمانشاه و نیز مدیر مرکز مهارتی حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت می کند.

 

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر بابک صیاد عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

 

 

به نام خدا

 

جناب آقای دکتر بابک صیاد

 

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی ریاست دانشکده پزشکی این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق  و سربلند باشید.

 

 .                   دکتر قباد محمدی

   سرپرست دانشگاه

 

 

1ص

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید