اخبار

دکتر حمیدرضا مظفری به عنوان رئیس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر فرزاد رضایی

دکتر حمیدرضا مظفری به عنوان رئیس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر فرزاد رضایی

 

 
طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر حمیدرضا مظفری به عنوان رئیس دانشکده دندانپزشکی منصوب شد.
 
دکتر مظفری متولد 1343 و فارغ التحصیل تخصص بیماریهای دهان ، فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال 1386 است که دوره دکتری حرفه ای دندانپزشکی خود را در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی همدان سپری کرده است.
 
از سوابق وی می توان رئیس دانشکده دندانپزشکی ، سرپرست گروه راه اندازی دانشکده دندانپزشکی ، رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان ، رئیس آزمایشگاه تحقیقات علوم نوین دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را نام برد.
 
از دیگر فعالیت های وی می توان به عضویت شورای بسیج جامعه پزشکی ، شوراهای فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی دانشکده دندانپزشکی ، و شوراهای تحقیقات و آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد.
 
گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر فرزاد رضایی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.
 
 
به نام خدا
 
 جناب آقای دکترفرزاد رضایی
 
نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 
 
بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی ریاست دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.
 
 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق  و سربلند باشید.
 
 .                   دکتر قباد محمدی
 
   سرپرست دانشگاه

 

 

دکتر مظفری

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید