اخبار

خطر افزایش مجدد بار بیماری در استان وجود دارد

خطر افزایش مجدد بار بیماری در استان وجود دارد
 سرپرست دانشگاه در ستاد استانی مدیریت کرونا. گفت:در پایان سال لازم می دانم از همکاری های همه ادارات و اعضای ستاد استانی کرونا که در طی یک سال گذشته با همراهی خود نقش مهمی در مدیریت بیماری داشتند ، مدیریت خوب استاندار کرمانشاه و پذیرفتن پیشنهادهای کارشناسی حوزه سلامت در این ستاد بسیار موثر بود، تشکر کنم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قباد محمدی اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ سال بسیار سختی بود و ما در بخش  سلامت دو پیک بزرگ پنجم در تابستان و اوایل پاییز را که شدیدترین پیک با بیشترین مرگ و میر را به همراه داشت و پیک ششم با سویه امیکرون که در حال سپری کردن آن هستیم ، را پشت سر گذاشتیم.
 
وی افزود:میانگین مرگ و میر استان در مقایسه باکشور پایین تر است که نشان زحمت زیاد کادر بهداشت و درمان است. بستری ما در استان در حال حاضر به ۱۷۰ بیمار رسیده است در حالی که این عدد در قله پیک ششم به  ۴۵۰ نفر هم رسیده بود‌.
 
دکتر محمدی گفت:خوشبختانه رفته رفته شهرهای استان از حالت قرمز خارج شده اند ، اما ما پس از استان‌های دیگر وارد موج امیکرون شدیم و طبیعتا دیرتر از استان‌های دیگر شاهد خروج از پیک خواهیم بود ، اما این زمان با شلوغی بازارها و دید و بازدیدهای عید همراه شده که ممکن است یا منجر به افزایش مبتلایان یا خروج دیرتر و کم شتاب از پیک شود.
 
🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
 
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید