اخبار

آغاز بازرسی نوروزی کارگاههای نان برنجی پزی سطح استان توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو

آغاز بازرسی نوروزی کارگاههای نان برنجی پزی سطح استان توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو
 
دکتر شهریار مستوفی مدیر نظارت بر فراورده های خوراکی و آشامیدنی از آغاز بازرسی نوروزی کارگاههای نان برنجی پزی سطح استان توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی گفت:تمام ایران کرمانشاه را به نان برنجی‌، نان خرمایی و...می‌شناسند، شیرینی های سنتی و اصیلی که دهها سال است در کرمانشاه پخته شده و در نقاط مختلف به فروش می رسند.
 
دکتر مستوفی اظهار داشت: با توجه به تاکید مسئولین ارشد استان و در راستای نظارت بر کارگاههای نان برنجی پزی، اکیپ های کارشناسی مدیریت غذا در قالب پایش نوروزی ۱۴۰۱، از پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ اقدام به بازرسی کارگاههای مربوطه کردند.
 
وی گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم و عرضه بالای این محصولات درایام نوروز، کارشناسان طی بازدیدهای صورت گرفته توضیحات لازم را در جهت رعایت دستورالعمل های موجود به خصوص عدم استفاده از رنگهای مصنوعی در تولید محصولات به متصدی می دهند.
 
دکتر مستوفی اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مغایرت با ضوابط سازمان غذا و دارو و استانداردهای موجود، با واحدهای مربوطه طی مراحل قانونی برخورد خواهد شد و تا حصول نتیجه پیگیریهای لازم صورت می گیرد.
 
🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
 
 
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید