اخبار

آماده باش تمام بیمارستانهای کرمانشاه در "نوروز"/ هیچ بیماری بدون "درمان" نمی‌ماند

آماده باش تمام بیمارستانهای کرمانشاه در "نوروز"/ هیچ بیماری بدون "درمان" نمی‌ماند

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش تمام بیمارستان های استان در ایام نوروز خبر داد.

دکتر بهمن روشنی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نیاز بیماران به دوا و دکتر تعطیل و غیرتعطیل نمی شناسد، گفت: در همین راستا تمام بیمارستانهای استان با تاکید بر اورژانس های بیمارستانی در ایام نوروز آماده باش هستند.

وی افزود: همچنین کلینیک های ویژه در این ایام بجز تعطیلات رسمی فعال بوده و به بیماران خدمات می دهند.

دکتر روشنی گفت: علاوه بر اینها دو مرکز دندانپزشکی یکی در دانشکده دندانپزشکی و دیگری در درمانگاه دندانپزشکی بصورت شبانه روزی در ایام نوروز فعالیت داشته و خدمات می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با بخش های خدماتی حوزه بیماران خاص هم هاهنگی به عمل آمده و این بخش ها دو روز در هفته برای خدمات دهی به این بیماران در ایام نوروز فعال هستند.

وی یادآور شد: این مراکز با بیماران هماهنگی های لازم را انجام داده تا در روزهای شیفت مراجعه داشته باشند.

دکتر روشنی از کشیک پزشکان دارای تخصص های اصلی در شهرستان های استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: تنها در یکی دو شهرستان مشکل داریم که در پی رفع آن هستیم که هیچ شهرستانی بدون پزشک نماند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعطیلی بیشتر مطب پزشکان در ایام نوروز، گفت: مطب پزشکان شخصی است و پزشکان جهت مرخصی و تعطیلات مطب خود را تعطیل می کنند، اما در این زمینه هم با نظام پزشکی هماهنگی به عمل آمده که حداقل تعدادی از مطب ها در این ایام تعطیلات فعال باشند.

 

۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید