اخبار

🍀پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی

🍀پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی
 
 
         "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
💠 یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
💠 یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
💠 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
💠 حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
💐 گاهشمار ایرانی، به زیبایی هرچه تمام تر، سال نو را بر فرارسیدن بهار منطبق کرده است  تا نوروز، با طراوت پرشور طبیعت، لبخند شوق انگیز شکوفه ها و درخشش دلپذیر آفتاب در اعتدال بهاری، دلفریب تر و زیباتر رخ بنمایاند و با هزار جلوه جذاب، در واقع نماد روز نو، سال نو و طبیعت نو باشد.
 
💐امسال پیش از فرارسیدن این آمیزه پرکشش، مومنان در زلال چشمه سار اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد پرفروغ حضرت قائم(عج) صورت جان را جلا داده و نسیم نوید روحبخش ظهور آن غایب از نظر دلهایشان را نوازش داد و زیبایی این ایام را دوچندان کرد.
 
💐 اینجانب آغاز نوروز و بهار و سال ۱۴۰۱ که شروع قرن جدیدی است را به همه شما تبریک و شادباش می گویم و از تلاش بی وقفه همکاران عزیزم که علاوه بر حضور موثر و همیشگی در کنار مردم برای تامین سلامت آنها، برای دومین سال متوالی در میدان مبارزه با کرونا خوش درخشیدند، تقدیر و تشکر می کنم.
 
💐 سال ۱۴۰۰ برای مدافعان سلامت مردم سال سختی بود، اما امیدوارم سال پیش رو سالی توام با سلامت، شادی، رفاه و وسعت روزی برای همه مردم باشد و درسایه الطاف پروردگار و عنایات خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت مقام معظم رهبری و کوشش دولت مردمی سیزدهم ، شاهد بالندگی، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان باشیم.
 
💐 همچنین در آستانه تعطیلات، از همه همکاران عزیز در دانشگاه علوم پزشکی می خواهم چون سال‌های گذشته در ایام نوروز در کمال جدیت و دلسوزی برای تامین بهداشت مردم، درمان بیماران و مددجویان و رسیدگی سریع و بی تعلل به مصدومان احتمالی تصادفات جاده ای و سوانح مختلف و نیز بیماران مبتلا به کرونا، واکسیناسیون و.... در صحنه باشند و مراتب ایثار خود را به عنوان مدافع سلامت کامل نمایند.
 
💐 در پایان دعا می کنم خداوند بزرگ در سال جدید که به‌ نام‌ «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، حال همه ما را به سمت احسن الحال سوق داده و رضایت خود و بندگانش را نصیب همه ما فرماید.
 
                 🖌دکتر قباد محمدی
                  ▫️سرپرست دانشگاه
 
🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید