اخبار

قول مساعد معاون وزیر بهداشت برای اتمام ساخت پروژه اورژانس و بازسازی بخش های فرسوده بیمارستان آیت اله طالقانی

قول مساعد معاون وزیر بهداشت برای اتمام ساخت پروژه اورژانس و بازسازی بخش های فرسوده بیمارستان آیت اله طالقانی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعدت لازم و تامین اعتبار برای اتمام ساخت، تجهیز و راه‌اندازی اورژانس و ۲ بخش بستری و تداوم بازسازی و هتلینگ بخش‌های باقی‌مانده بیمارستان طالقانی کرمانشاه را داد.

به گزارش ایرنا، دکتر «بهروز رحیمی» روز سه‌شنبه در هنگام بازدید از پروژه‌های در دست اجرای بیمارستان طالقانی کرمانشاه افزود: اتمام پروژه‌های توسعه‌ای این بیمارستان امسال در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

وی در بازدید از بیمارستان طالقانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر سلامت، در خصوص وضعیت پرداخت مطالبات پرسنلی و همچنین تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و قراردادی توضیحاتی ارایه داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین ضمن گفت و گو با جمعی از بیماران، میزان رضایتمندی و روند ارایه خدمات درمانی به آنان را مورد بررسی قرار داد.

1

بازدید از بیمارستان معاون صحنه

دکتر رحیمی که وی را مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراهی می کردند، در بدو ورود به استان از بیمارستان معاون صحنه بازدید کرد و ضمن گفت و گو با پرسنل و مراجعین، نحوه ارایه خدمات در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی معاون صحنه بعد از وقفه ای ۱۰ ساله در سال ۹۶ توسط وزیر بهداشت وقت افتتاح و به بهره برداری رسید..

بازدید معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های توسعه‌ای مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از پروژه‌های توسعه‌ای بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه از جمله مرکز جامع سرطان و محوطه‌سازی این مجتمع بیمارستانی بازدید کرد.

احداث مرکز جامع سرطان ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شد ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

همچنین احداث مرکز پت اسکن و محوطه سازی و دیوارکشی بیمارستان از دیگر پروژه های در حال اجرای این مجتمع است.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.  

این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.  

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می کنند.

123

بازدید از بیمارستان‌های سینا و فارابی 

بازدید از بیمارستان سینا، ICU بیمارستان فارابی و پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پایان بخش سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بود.

بیمارستان سینا که به تازگی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگشته، در نظر است به عنوان مرکز درمان بیماران عفونی و تنفسی بازسازی و احیا شود.

پروژه عملیات احداث ICU بیست تختخوابی بیمارستان فارابی هم با حدود یک هزار متر مربع زیربنا، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز دانشکده دندانپزشکی در آن ساخته شده و دانشکده پزشکی و خوابگاه دانشجویی هم  در آن در حال احداث‌ است.

23

همچنین مرکز ۱۶ ساعته و فوریت‌های پزشکی سینا نیز توسط معاون توسعه وزارت بهداشت مورد بازدید قرار گرفت و از کارکنانی که در ایام‌ تعطیل در خدمت مردم هستند، تقدیر کرد.

۲ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید