اخبار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان
🌙 سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است🔻 
 
          🔹️بسم الله الرحمن الرحیم 🔹️
 
🌙 هلال ماه‌مبارک رمضان که در آسمان پدیدار می شود ، دل های مومنان به شوق عبادت در ماه نزول قرآن ، لبریز از بهجت معنوی می شود و اشتیاق روزه داری در این ایام مبارک ، شب زنده داری در شب های قدر ، عزاداری در شهادت مولای متقیان و امیر مؤمنان علی(ع) ، دستگیری و یاری نیازمندان و تمرین بندگی و سرسپردگی به درگاه حضرت حق، در جان عاشقشان شعله ور می شود.
 
🌙 پاسداشت این فرصت سالیانه ی گرانقدر و بازشدن درهای رحمت الهی بر روی مومنان به همه ما واجب بوده و شایسته است در کنار عبادات خاص این ماه ، توجه خود را به عبادت ارزشمند خدمت به خلق افزون تر نماییم و ما خدمتگزاران عرصه سلامت بکوشیم تا وظیفه خود را نسبت به مردم به بهترین شیوه به انجام رسانده و در جلب رضایت گیرندگان خدمت که به نوعی تمام مردم را شامل می شود، موفق باشیم که بی شک ثواب آن اگر بالاتر از روزه داری نباشد ، کمتر نیست‌.
 
🌙 شما همکاران عزیزم در تمام رده ها در طول ایام نوروز در حالی که بسیاری در تعطیلات به سر می‌بردند، سکان سلامت جامعه را در دست گرفته و با زحمات شبانه روزی در همه قسمت ها و بخش ها در تمام استان ، یار و همسفر مردم در روزهای آغاز سال بودید و با انجام هزاران خدمت اورژانسی، مداوای بیماران ،  واکسیناسیون ، خدمات بهداشتی و پشتیبانی و... چراغ خدمت را پر فروغ نگاه داشتید و با کوله باری از کار خیر  وارد ماه مبارک رمضان می شوید‌.
 
🌙 با تبریک حلول این ماه شریف ، صمیمانه از شما قدردانی می کنم و از خداوند منان برای شما و خانواده محترمتان سلامت و نیز توفیق بهره برداری از این ایام و لیالی پرفیض را مسئلت می نمایم.
 
                     دکتر قباد محمدی 
                     سرپرست دانشگاه
 
🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱🌸🌱
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید