اخبار

دکتر امیر کیانی به عنوان سرپرست آزمایشگاه کنترل غذا و دارو منصوب شد/ تقدیر از دکتر مجید محمودی

دکتر امیر کیانی به عنوان سرپرست آزمایشگاه کنترل غذا و دارو منصوب شد/ تقدیر از دکتر مجید محمودی
 
طی حکمی از سوی دکتر مهدی مجرب معاون غذا و دارو دانشگاه دکتر امیر کیانی به عنوان سرپرست آزمایشگاه کنترل غذا و دارو منصوب شد.
دکتر امیر کیانی متولد کرمانشاه و عضو هیأت علمی دانشکده داروسازی با مرتبه دانشیاری در رشته سم شناسی است که در چند مرکز تحقیقات نیز فعالیت دارد. 
وی پس از اخذ مدرک کارشناسی شیمی محض از دانشگاه رازی کرمانشاه، برای سالیان متمادی به خدمت در دانشگاه علوم پزشکی به عنوان کارشناس آزمایشگاه پرداخت و با ادامه تحصیل در رشته سم شناسی در دانشکده پزشکی تهران (کارشناسی ارشد) و دانشکده داروسازی شهید بهشتی (دکترای تخصصی)، خدمات خود را به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه آغاز نمود.
 
دکتر کیانی با توجه به فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ترجمه کتاب و ثبت اختراع، دو نوبت به عنوان دانشجوی نمونه و چهار نوبت به عنوان پژوهشگر برتر مورد تقدیر قرار گرفته است. 
از سوابق اجرایی ایشان می توان سرپرستی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی، مدیریت گروه آموزشی داروشناسی و سم شناسی، معاونت اداری و مالی دانشکده پزشکی و معاونت اداری و مالی دانشکده داروسازی را نام برد.
همچنین دکتر امیر کیانی مفتخر به حضور در جبهه های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی می باشد.
گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر مجید محمودی عهده دار بوده است که دکتر مجرب معاون غذا و دارو دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

 

به نام خدا

جناب آقای دکتر مجید محمودی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی سرپرست آزمایشگاه کنترل غذا و دارو این دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

 

دکتر مهدی مجرب

معاون غذا و دارو دانشگاه

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید