اخبار

انجام بیش از 100 بازدید توسط تیم بازرسی ویژه رئیس دانشگاه در ایام نوروز

انجام بیش از 100 بازدید توسط تیم بازرسی ویژه رئیس دانشگاه در ایام نوروز
رئیس دفتر ریاست دانشگاه از انجام بیش از 100 بازدید تیم بازرسی ویژه رئیس دانشگاه در ایام نوروز خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر احمدرضا بیگلری با بیان اینکه تیم بازرسی ویژه رئیس دانشگاه در طول ایام تعطیلات نوروز به طور روزانه از واحدهای زیرمجموعه ارائه دهنده خدمت به مراجعین بازدید کرده است گفت: در این ایام 32 تیم متشکل از هیات رییسه دانشگاه ، نمایندگان معاونت ها ،  بازرسی ، اورژانس و... ضمن پایش واحدهای زیرمجموعه نحوه ی ارائه خدمت به مراجعین و نیز رضایتمندی همکاران را طی این مدت مورد بررسی قرار دادند.
 
وی با اشاره به اینکه آغاز فعالیت این تیم از بیست و هفتم اسفند ماه 1400 لغایت سیزدهم فروردین 1401 بوده است گفت: طی این مدت 47 مورد بازدید بیمارستان در سطح استان صورت گرفته است.
 
دکتر بیگلری همچنین به 54 بازدید در شهرستانها نیز اشاره کرد و گفت: بازدید از مراکز 16 ساعته ، مراکز تجمیعی واکسیناسیون ، پایگاه ها ، مراکز بهداشتی و پایگاه های اورژانس و ستاد شبکه و مراکز بهداشت شهرستان از جمله واحدهایی بود که توسط این تیم ها در شهرستان ها مورد بازدید قرار گرفته است.
 
همچنین از روز گذشته تجزیه و تحلیل گزارش های سفر به منظور حل مشکلات و ارائه راهکارهایی در جهت خدمت بهتر توسط یک گروه در دفتر ریاست آغاز گردیده است.
 
در بررسی‌های این گروه ، نیازها و اقدامات لازم دسته بندی شده و راه حل های اجرایی در قالب برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت به حوزه های مرتبط ابلاغ می شود.
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید