اخبار

دکتر محمدی: دانشکده پزشکی نقش دانشکده محوری داشته و چشم و چراغ دانشگاه است

دکتر محمدی: دانشکده پزشکی نقش دانشکده محوری داشته و چشم و چراغ دانشگاه است
 
 
سرپرست دانشگاه در نشست تکریم دکتر بابک صیاد و معارفه دکتر مهران پورنظری به عنوان رییس دانشکده پزشکی که صبح امروز در این دانشکده برگزار شد گفت:دانشکده پزشکی نقش دانشکده محوری داشته و چشم و چراغ دانشگاه است و در زمینه آموزش همه دانشکده ها نیازمند خدمات آموزشی آن هستند و در بحث بالینی نیز اساس و اسکلت بیمارستان های آموزشی همین اساتید دانشکده پزشکی است.
 
به گزارش روابط عموم دانشگاه دکتر محمدی ضمن ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: ماه مبارک رمضان ،ماه فرصت ها و ماهی است که همه رزق های معنوی به روی بنده های خداوند باز است و امیدواریم همه ی ما از آن بهره مند شویم و انشاالله که با کمک همه شما عزیزان در سال جدید دانشگاه پیشرفت زیادی داشته باشد.
 
وی اظهار داشت: در بحث بیمارستانهای غیر آموزشی نیز این مراکز وابسته به اعضای هیئت علمی بالینی هستند و دانشجویان آن بیشترین خدمات در درمان بیماران را ارئه می دهند و می توان گفت در واقع این دانشکده جایگاه بزرگ و ارزشمندی دارد.
 
دکتر محمدی مهمترین مسئله در تمام دانشگاه ها را کیفیت آموزش دانست و گفت: مهمترین رشته ای که کیفیت آموزش در آن بسیار حائز اهمیت است همین رشته پزشکی است و اگر آموزش فارغ التحصیلان این دانشکده با کیفیت نباشد به جامعه آسیب وارد می شود و درخواستی که از دکتر وزیری و دکتر پورنظری دارم این است که به کیفیت آموزش توجه ویژه داشته باشد. 
 
وی بیان کرد:دلسوزی دکتر صیاد زبانزد است و نیاز به توصیف ندارد  و در دوران کرونا نیز موجب تشویق همکاران برای خدمت به مردم شده و امیدواریم که همیشه سلامت و پایدار باشند و زحماتشان ذخیره دنیا و آخرت ایشان باشد.
 
دکتر محمدی گفت: دکتر پورنظری انگیزه و پشتکار بالایی دارند و الحمدالله فرد علمی هستند و در مدیریت های پیشین موفق بوده اند و همگی ما وظیفه داریم به ایشان کمک کنیم .
 
وی درخاتمه از همه ی همکارانی که در ایام نوروز پای کار بودند خصوصاً در اورژانس ، اتاق عمل و قسمت های تشخیصی بیمارستان و نیز بخش بهداشت که خدمات ارزشمندی برای نجات بیماران و سلامت مردم انجام دادند تشکر و قدردانی کرد.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
 
 
 
 
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید