اخبار

نشست تکریم دکتر بابک صیاد و معارفه دکتر مهران پورنظری به عنوان رییس دانشکده پزشکی برگزار شد

نشست تکریم دکتر بابک صیاد و معارفه دکتر مهران پورنظری به عنوان رییس دانشکده پزشکی برگزار شد
 
نشست تکریم دکتر بابک صیاد و معارفه دکتر مهران پورنظری به عنوان رییس دانشکده پزشکی صبح امروز در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.
 
 

دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه گفت: ما همواره قدردان بزرگان و پیشکسوتان و بنیانگذاران و افتخارات دانشگاه هستیم زیرا هرچه دانشگاه که خانه ماست پربارتر باشد باعث افتخار ما است.

وی با بیان اینکه آثار دکتر صیاد در این دانشگاه همیشه ماندگار است افزود:  برای دکتر پور نظری آرزوی موفقیت دارم و از دکتر محمدی به خاطر این انتخاب که نشان از حساسیت ایشان نسبت به دانشکده پزشکی است تشکر می کنم.

دکتر وزیری دکتر صیاد را یکی از خوشنام ترین اعضای هیأت علمی دانشگاه هم در حوزه درمان و هم آموزش و پژوهش دانست و گفت: دکتر صیاد در دوره های مختلف زحمات زیادی برای دانشگاه کشیده اند و همچنین انتظار می رود اعضای هیأت علمی مشارکت حداکثری با دکتر پور نظری داشته باشند و برای پیشرفت و ارتقا دانشکده و دانشگاه همه باید در کنار هم تلاش کنند و پای کار باشند.

دکتر وزیری با بیان اینکه مشارکت حداکثری ، شاخص امید و فعالیت های مشترک در حوزه آموزش و پژوهش بسیار حائز اهمیت است گفت: بازگشایی های دانشگاه و آموزش چهره به چهره، شاخص امید است که ۲ سال است به دلیل کرونا برای ما به خاطره تبدیل شده است و حال که به‌ آموزش حضوری بازگشته ایم ، باید در این خصوص اقدامات لازم و موثری صورت گیرد.

در ادامه دکتر صیاد با بیان اینکه دانشکده پزشکی خانه و خواستگاه ماست و سکان داری دانشکده پزشکی افتخار بزرگی است گفت: هر چه در این مدت اتفاق افتاده تاریخ این دانشکده است که مستند شده است و اگر قدمی به جلو برداشته شده نتیجه ی کار جمعی و همراهی پرسنل، هیات علمی و  دانشجویان بوده است و اگر آنچه در شأن دانشکده پزشکی بوده  انجام نشده عذر خواهی می کنم زیرا قضاوت ها در طول زمان اتفاق می افتد امیدوارم از قضاوت ها سربلند بیرون بیایم.

وی اظهار داشت: برای دکتر پورنظری آرزوی موفقیت دارم این تغییر به نفع دانشکده است و امیدوارم با ایده های نو دانشکده پزشکی به سمت جلو  پیش برود.
 
همچنین دکتر پور نظری نیز بیان کرد: انشالله با کمک خداوند و همکاری اساتید ارجمند بتوانیم دانشکده پزشکی کرمانشاه را در جایگاه اصلی و واقعی خود دارد قرار دهیم.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم  نقش دانشگاه را برجسته تر کنیم و وظیفه داریم جایگاه ترسیم علم و تقویت دانشجو را مانند دانشگاه های دیگر به سمت نسل ۴و ۵ پیش ببریم  گفت: این لازمه جهان مدرن و عصر جدید است و  باید برای این جایگاه تلاش کنیم.
 
دکتر پورنظری گفت: باید در تولید علم و دانش نهایت تلاش را داشته باشیم وارتقا دانشکده و پیشرفت های  آن را در اولویت قرار دهیم.
 
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
 
 
 
 
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید