اخبار

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز دندانپزشکی

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز دندانپزشکی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی،  ضمن توصیه همگان به توجه بیشتر به سلامت دهان و دندان، روز دندانپزشکی را تبریک گفت:
 
        "بسم الله الرحمن الرحیم"
 
23 فروردین ماه با عنوان "روز دندانپزشکی" نام گذاری شده است.
 
این روز فرصت توجه بیشتر به یکی از اساسی ترین بخش های سلامت، یعنی سلامت و بهداشت دهان و دندان و نیز تقدیر از متولیان مراقبت از آن است.
 
دهان و دندان های ما به طور همیشگی در حال انجام فعالیت های مهمی هستند و این فعالیت های پیوسته و فشارهای ناشی از کار ویژه هر کدام از دندان ها و نیز دهان، آنان را در معرض تنش ها و خطرهایی قرار می دهد که مراقبت و توجه همیشگی را طلب می کند.
 
این امر از آنجا که آسیب به دندان و بروز مشکلات سلامت دهان هم اعتماد به نفس وی را زایل می کند، هم مشکلات تغذیه ای و داخلی را بروز می دهد و هم باعث مشکلات اجتماعی و ارتباطی برای فرد می گردد، از کودکی تا کهنسالی و همه قشرها را در بر می گیرد و لازم است همگان ضمن داشتن اطلاعات کافی، اقدام پیوسته ای را هم  شخصا و هم با کمک دندانپزشکان نظام بهداشت و درمان به انجام برساند.
 
همچنین این روز را به همه دندانپزشکان گرامی، رییس و متخصصان محترم عضو هیات علمی و کارکنان و دانشجویان دانشکده بهداشت و همکاران زحمتکش در بخش بهداشت و نیز همکاران دندانپزشک خارج از مجموعه دانشگاه تبریک و تهنیت گفته و از آنان قدردانی می کنم.
 
امیدوارم در سال جاری با بهره برداری از دانشکده جدید بهداشت و‌ توسعه آموزش دندانپزشکی بخصوص در عرصه های تخصصی بتوانیم استان را از نظر نیروهای کارآمد بی نیاز کرده و نیز با آموزش، دقت و‌ توجه بیشتر به بهداشت دهان و دندان در جامعه،  اقدامات مطلوبی را در زمینه پیشگیری به انجام برسانیم.
 
                   دکتر قباد محمدی 
                   سرپرست دانشگاه
 
🆔️@k_health
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید