اخبار

دکتر محمدی: وحدت و همدلی یک اصل مهم در پیشبرد اهداف هر مجموعه ای است

دکتر محمدی: وحدت و همدلی یک اصل مهم در پیشبرد اهداف هر مجموعه ای است
 
  آیین تکریم دکتر علیرضا احمدی و معارفه دکتر یحیی صفری به عنوان رییس دانشکده بهداشت برگزار شد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست گفت: در ماه مبارک رمضان قرارداریم ماهی که پراز خیر و برکات فراوان است انشاءالله همگی بتوانیم از این ماه عزیز استفاده کافی را ببریم.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری همواره به آن تاکید داشتند حفظ وحدت و همدلی در تمامی ابعاد است به طور قطع این اصل مهم می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر باشد.
 
وی گفت: دانشکده بهداشت می بایست نماد وحدت در دانشگاه باشد و خیر این وحدت به همه افراد دانشکده خواهد رسید.
 
دکتر محمدی عنوان کرد: دانشکده بهداشت از دانشکده های قدیمی و با سابقه است و در زمینه پژوهش همواره سرآمد می باشد.
 
وی افزود: بسیاری از اساتید برجسته ی دانشگاه از پرورش یافتگان این دانشکده هستند و بدون شک در زمینه آموزشی هم خدمات ارزنده ای دراین دانشکده انجام شده است.
 
وی گفت: دکتر صفری از بدنه دانشکده هستند و سابقه ریاست همین دانشکده را دارند .
 
سرپرست دانشگاه گفت: برای پیشبرد اهداف یک مجموعه همه باید تلاش کنند چرا که مطمئنا یک‌نفر به تنهایی توانایی پیشبرد اهداف را ندارد به همین خاطر کمک به دکتر صفری کمک به تمامی مجموعه است.
 
وی با بیان اینکه از زحمات ارزشمند  دکتر علیرضا احمدی در دوران تصدی ایشان در دانشکده بهداشت قدردانی می نمایم گفت:  دکتر احمدی از اساتید خوش نام و تلاشگر دانشگاه هستند که همواره صادقانه خدمت نموده اند برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون داریم.
 
همچنین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه گفت: از خدمات دکتر احمدی در مدت ریاست ایشان بسیار سپاسگزاریم و به دکتر صفری که به عنوان رییس جدید دانشکده بهداشت تبریک عرض می کنم.
 
وی اظهار داشت: امیدواریم به عنوان یک سرباز خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی بتواند به اهداف متعالی تولید مبتنی بر دانش در این دانشکده همت بگمارند و کارنامه موفقی را بر جای بگذارند.
 
دکتر وزیری گفت:کارهای مربوط به فعالیت های علمی و دانشکده ها کار فردی نیست و باید با یک همکاری جمعی انجام شود.
 
معاون آموزشی دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب در  شعار سال، تولید ، دانش بنیان بودن و اشتغال زایی را به ما گوشزد نمودند.
 
وی افزود: این واقعیت را باید بپذیریم تنها کسانی که زیرساخت  های توسعه کشور را برای رشد و تعالی فراهم می کنند و تنها کسانی که جوانان را به شکل امیدوارکننده تحت تاثیر قرار می دهد عزیزانی هستند که در دانشگاه ها سکان دار آموزش و تحقیقات هستند .
 
دکتر وزیری بیان کرد: انتظار مقام معظم رهبری و انتظار مردم از ما این است که فعالیت های دانشگاه را به گونه ای سامان دهیم که مولد باشد و در مسیر تولید علم به ثروت پیش برود.
 
وی اظهار داشت:در شعار امسال تاکید بر خلق ثروت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال زایی می باشد و تنها از این مسیر می توان مسیر پیشرفت و ترقی گام برداشت. 
 
دکتر وزیری بیان کرد: دانشکده بهداشت یکی از مستعدترین دانشکده ها در راستای این فعالیت است و می تواند با تحقیقات کاربردی و موثر و نه تحقیقاتی که صرفا منجر به تولید مقاله می گردد ، نقش بسیار خوب و تأثیرگذاری در جهت اصلاح وضعیت سلامت و بهداشت جامعه ایفا نماید .
 
 
🆔️@k_health
 
 
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید