اخبار

آیین تکریم و معارفه رییس دانشکده بهداشت برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس دانشکده بهداشت برگزار شد
  آیین تکریم دکتر علیرضا احمدی و معارفه دکتر یحیی صفری به عنوان رییس دانشکده بهداشت برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر صفری گفت: تقارن مسئولیتم را با ماه رمضان به فال نیک میگیرم و بسیار  خرسندم از اعتماد ریاست دانشگاه  جهت انتخاب بنده و بسیار خوشحالم که به عنوان خدمتگزار این دانشکده برای دومین بار ریاست دانشکده بهداشت را بر عهده می گیرم.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در این دانشکده ایجادشده گفت:  خوشبختانه   اعضای هیئت علمی توانمند و پرتلاش و با درجات علمی بالا داریم که در سطح کشور مطرح باشند .
 
دکتر صفری با بیان اینکه من بنا دارم از ظرفیت بزرگ اساتید استفاده کرده  و با همین تیم به فعالیت ادامه می دهم گفت: در حال حاضر اعضای هیئت علمی این دانشکده ۳۸ نفر هستند که همگی دارای سوابق  علمی و تحقیقاتی درخشانی هستند.
 
وی اظهار داشت: دکتر احمدی زیرساخت های خوبی در دانشکده ایجاد کرده است  و دکتر پاسدار نیز زحمات زیادی در این زمینه کشیدند.
 
دکتر صفری گفت: آزمایشگاه دانشکده بهداشت یک آزمایشگاه بسیار خوب و مجهز است و برای ارتقای آن نیاز به حمایت ریاست دانشگاه داریم .
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر  ۵ رشته کارشناسی ارشد و  ۲ رشته Ph.D در این دانشکده داریم .
 
دکتر صفری با بیان اینکه دانشکده بهداشت احتیاج به فضای بیشتری دارد گفت:درخواست ما این است که در پروژه پردیس دانشگاه ، دانشکده بهداشت نیز مد نظر قرار بگیرد.
 
وی افزود:واقعیت آن است که با اولویت دادن به آموزش ، اهدافمان در راستای پیشرفت و ارتقا سلامت جامعه تحقق خواهد یافت .
 
همچنین دکتر علیرضا احمدی نیز بیان کرد: دکتر صفری از ذخیره های علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند و توانایی علمی بسیار عالی دارند.
 
وی اظهار داشت:  امیدوارم با همکاری تمام اساتید دانشکده بهداشت، دانشجویان و پرسنل شرایطی ایجاد شود که باعث تعالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به تبع دانشکده بهداشت باشیم.
 
 دکتر احمدی گفت: در حدود مدت یک سال و نیم که افتخار ریاست این دانشگاه را داشتم اگرچه مدت کوتاهی بود محدود اما کارهای خوبی انجام شد .
 
وی با بیان اینکه در دانشکده بهداشت اساتید بسیار خوبی با توانایی بالای علمی و مدیریتی وجود دارند گفت: امیدوارم دکتر صفری زمینه شکوفایی این پتانسیل ها را فراهم آورد.
 
وی اظهار داشت: ارتباط موثر و بیشتر معاونت بهداشتی با این دانشکده نیز در ارتقا و پیشرفت آن در زمینه های مختلف بسیار مهم است و امیدوارم این ارتباط افزایش یابد.
 
وی با اشاره به اینکه در خصوص کوهورت دولت آباد  فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفت افزود: یک زمینه تحقیقاتی و اجرایی بسیار بکر در شهرک دولت آباد وجود دارد و تحقیقات ساختار یافته و منسجمی در حال انجام است و امیدوارم این کار فعال تر شود .
 
وی افزود: اعتبار بخشی بین المللی دانشکده بهداشت کلید اساسی توسعه این دانشکده است . در حال حاضر منطبق با استاندارد های بین المللی است و اعتبار بخشی این دانشکده با کیفیتی که دارد در کشور بی نظیر است.
 
 
🆔️@k_health
 
 
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید